Webbis - problem...
Jag kan inte skicka eller svara på meddelanden ...inte ens VIP servicen !!
Mvh corvus corax
Precis.... såg att mitt inlägg kom in 11:06 men jag skrev det ca 1 timme tidigare.....
Mvh corvus corax
Har samma problem.
Har också ytterligare ett problem Staffan, och det är att jag är "utelåst" från AG. enl "Påminnelse 2...." meddelande.
Får ta det här och via en av mina ubåtar ;-) eftersom jag inte kan meddela dig privat och alla inlägg är "låsta" för mig.
Mvh aldurs ubåt
(AG's ärligaste Ubåt i alla fall ;-)
#3 *asg*
(alltså betr nicket, inte problemet)
mvh
PS: Elliott & Fibonacci hälsar att OMX slutar på tresiffrigt år 2006.
Sorry aldur, nu är det ordnat.
Att privata meddelanden och personliga sidor inte visas beror med stor sannolikhet att ni har någon popup-blockerare aktiverad, antningen genom ett antvirusprogram eller någon toolbar typ Google och Yahoo.
Mvh // Staffan
Webmaster på Aktieguiden
Tackar, tackar, Staffan, blixter-snabbt får man säga.
Det är möjligt att nått har ändrats i nån uppdatering, men jag har alla (som jag vet om) avslagna. Och på den tiden jag hade dom på så fick man inte upp skrivrutan heller. Fast jag skall kolla.
Tack i alla fall.
Nemas problemas!
Hoppas att det löser sig även med popup-fönstren, jag har dubbelkollat med Johan och han var också ganska säker på att det är en popupblockerare som hindrar dem från att öppnas.
Mvh // Staffan
Webmaster på Aktieguiden
Jodå, Johan har rätt som vanligt.
Google's var av, IE's var av, men Norton's IE integration hade en som sattes på igen när den uppdaterades för nån vecka sen. Typiskt.
Så nu funkar det med meddelanden också igen.
Tack.
Passar på med en fråga: hur får jag bort Yahoos Toolbar - det funkar inte med deras eget "ta bort" och inte heller i kontrollpanelen.......
Tacksam för hjälp!
Mvh corvus corax
#8 (aldur)
Bra att det löste sig med det också.
#9 (corvus corax)
Går det inte att ta bort den i Kontrollpanelen under Lägg till / Ta bort Program?
Mvh // Staffan
Webmaster på Aktieguiden
#10 Nä...funkar inte...mystiskt det här .....jag trycker på Ta bort och då blåmarkeras Yahoos Toolbar i Läggtill/ta bort men det försvinner inte.
Retar mig mer o mer på sånt här som tex Yahoos toolbar !!!
Hjälp - hur får jag bort skräpet????
Mvh corvus corax
# 11 Har du provat verktyg > internetalternativ > tilläggskomponenter > avaktivera oönskade komponenter.
keep it simple > edge > moneymanagement > discipline
#12 Tack Paydirt, det hjälpte såtillvida att det inte längre syns på skärmen. Hade inte kännedom om denna funktion!
Men eftersom jag har haft problem med Internet sedan Yahoo installerade sig själv vore jag tacksam om någon vet om det finns ett Remove program så att jag kan ta bort det helt från min dator?
Mvh corvus corax
Visa sida
Ogilla! 9
Gilla!
Jag har haft samma en längre tid...
Det går att klicka på VIP-knappen men inte öppna dialogrutan. Jag kan inte titta på användarinfo, och inte kontakta någon...