Grupp: Huvudforum

FX

0
Ogilla!
1212
Gilla!
2018-01-10 17:19:06
0
Ogilla!
1205
Gilla!
2018-01-10 17:57:37
0
Ogilla!
1134
Gilla!
2018-01-15 18:50:34
0
Ogilla!
1165
Gilla!
2018-01-22 10:41:06
0
Ogilla!
1110
Gilla!
2018-01-24 18:36:39
0
Ogilla!
1076
Gilla!
2018-02-05 12:59:11
0
Ogilla!
1067
Gilla!
2018-02-07 15:52:31
0
Ogilla!
1051
Gilla!
2018-02-08 11:50:16
0
Ogilla!
1007
Gilla!
2018-02-19 12:34:55
0
Ogilla!
1015
Gilla!
2018-02-28 17:47:10
0
Ogilla!
994
Gilla!
2018-03-05 13:53:56
0
Ogilla!
1022
Gilla!
2018-03-07 13:36:45

https://bitit.io/

!!!ingen rek, se upp med riskerna!!!

men man kan köpa utan strul.

kan inte garantera att man får pengarna tebax

https://invst.ly/6un3x xrpusd, dvs ripple

jag köpte som 1tomte längst upp, dessutom cfd på 24options och får dessutom betala swapkostnader

http://www.seasonalcharts.com/future_farmprodukte_wheat.html

0
Ogilla!
999
Gilla!
2018-04-15 11:39:27
0
Ogilla!
956
Gilla!
2018-04-15 13:47:28
0
Ogilla!
956
Gilla!
2018-04-16 00:12:11
0
Ogilla!
882
Gilla!
2018-05-23 10:15:33
0
Ogilla!
945
Gilla!
2018-06-05 15:52:17
0
Ogilla!
766
Gilla!
2018-06-07 15:24:30
0
Ogilla!
719
Gilla!
2018-07-05 13:35:19
Ladda ned
0
Ogilla!
746
Gilla!
2018-07-23 15:10:31
0
Ogilla!
765
Gilla!
2018-07-23 15:14:09
0
Ogilla!
811
Gilla!
2018-07-23 15:15:29
0
Ogilla!
721
Gilla!
2018-07-31 00:15:41
0
Ogilla!
727
Gilla!
2018-08-06 16:47:30
0
Ogilla!
701
Gilla!
2018-08-06 16:47:46
Ladda ned
0
Ogilla!
802
Gilla!
2018-08-06 16:49:52
Ladda ned
0
Ogilla!
812
Gilla!
2018-08-10 23:18:37
0
Ogilla!
716
Gilla!
2018-09-04 21:38:57
0
Ogilla!
731
Gilla!
2018-09-07 12:30:20
0
Ogilla!
671
Gilla!
2018-09-13 17:23:13
0
Ogilla!
635
Gilla!
2018-09-20 10:33:52
0
Ogilla!
690
Gilla!
2018-09-24 00:55:49
0
Ogilla!
714
Gilla!
2018-09-25 11:28:32
0
Ogilla!
679
Gilla!
2018-09-30 14:18:41
0
Ogilla!
623
Gilla!
2018-10-25 14:53:30
0
Ogilla!
589
Gilla!
2018-10-28 20:43:13
0
Ogilla!
498
Gilla!
2019-06-15 20:10:43
0
Ogilla!
200
Gilla!
2019-06-16 10:39:39

My lord vilken linje ska man följa.

Alltså trenden är ner. De har gjort valutan oattraktiv genom alla påhittade skatter och ingen vill investera när politikerna höjer skatten hela tiden. Lönsamheten minskar och allt sånt där. Det är bara träskallar som drömmer om att få betala skatt.

Trump å andra sidan sänkte skattern, valutan har sen dess stigit stadigt och då står räntorna bara på 2,5 % när breakeven för pensionerna ligger på 8. Euron ska falla till 0,83 till 2021 där 2021 blir det kraftigaste fallet.

När marknaden är mättad på europengar i dowjones så kommer vi säkert få ett fall från omkring 45.000-50.000 till 15.000. Ingen marknad är bra men eftersom obligationsmarknaderna i minusränteländerna är katastrof så söker sig kapital till alla andra ställen.

0
Ogilla!
479
Gilla!
2019-06-19 21:53:10
0
Ogilla!
496
Gilla!
2019-06-22 11:04:18
0
Ogilla!
491
Gilla!
2019-06-22 11:48:31
0
Ogilla!
469
Gilla!
2019-06-22 11:49:53
Ladda ned

hittade det här gamla charten. trodde att det skulle gå ner till 1.08

http://www.seasonalcharts.com/future_farmprodukte_wheat.html

0
Ogilla!
364
Gilla!
2019-11-10 11:27:18
0
Ogilla!
317
Gilla!
2020-01-16 21:38:48
Upp till toppen
Kommentera

 

Tjäna mer pengar på dina aktieaffärer

Bli medlem på Aktieguiden gratis på 30 sekunder.

Som medlem på Aktieguiden kan du:

  • Läsa träffsäkra tips och analyser från duktiga traders
  • Ställa frågor till och chatta med aktieproffs
  • Få gratis tillgång till en över miljon inlägg aktiehandel
  • Skapa egna privata forumgrupper

För att få delta i diskussionerna på Aktieguiden krävs att du verifierar ditt mobilnummer. Läs gärna mer om varför verifiering behövs.

 

Redan medlem? Klicka här för att logga in.