Grupp: Huvudforum

Börsen vart är den på väg ?

0
Ogilla!
782
Gilla!
#0   Av: bevis » Redigera
2020-01-22 17:35:09
Ladda ned

Min syn på börsen.

Den är på väg att toppa snart.

Klara med stor våg 3.

SP 500 topp runt 3336 - 3400

Dax topp runt 13637 - 14000

OMX30 topp runt 1834 - 1865

Lägg gärna in egna tankar om vart börsen kommer toppa.

Beavis

0
Ogilla!
772
Gilla!
2020-01-22 17:39:52
Ladda ned

SP 500

0
Ogilla!
746
Gilla!
2020-01-22 17:44:36
Ladda ned

Dax

0
Ogilla!
746
Gilla!
2020-02-11 11:14:12
Ladda ned

OMX dag

Nytt mål 1900

0
Ogilla!
82
Gilla!
2020-02-11 11:39:02

2000 till påsk

0
Ogilla!
935
Gilla!
2020-02-27 11:19:12
Ladda ned

SP 500

Inlägget är redigerat av författaren.

0
Ogilla!
727
Gilla!
2020-02-27 11:33:09
Ladda ned

Dax

Inlägget är redigerat av författaren.

0
Ogilla!
692
Gilla!
2020-02-27 11:56:50
Ladda ned

OMX

0
Ogilla!
696
Gilla!
2020-02-27 21:33:31
Ladda ned

#7 Same same but different. Jag trodde igår att vi hade en skarp 4 men den togs ju ut idag. Kom fram till detta nu i kväll. Våg 2 inom våg 5 från nyår 2019 och den våg 5 är inom våg 3 från oktober 2002.

0
Ogilla!
693
Gilla!
2020-02-27 22:22:10
Ladda ned

I Omx togs våg 4 alternativet ut då toppen på våg 1 kränktes tydligt. Tittar man å andra sidan på Generalindex så ser det helt annorlunda ut. Det är långt kvar till toppen på våg 1 och det är tydligt att de tyngsta aktierna rör sej mer och har gått ner mer. Men trots det kan det vara 5 vågor i hamn även här så visst skulle det kunna ha toppat iofs. men det brukar inte bli en topp i februari. Borde åtminstone kommas en upprekyl härifrån.

0
Ogilla!
651
Gilla!
2020-02-28 18:12:19
Ladda ned

OMX

En pågående UHS (ful)?

Inlägget är redigerat av författaren.

0
Ogilla!
57
Gilla!
2020-03-01 14:57:30
Ladda ned

tror att röda håller, september vid blå

om under eller över gul då ett helt annat senario

0
Ogilla!
716
Gilla!
2020-03-10 17:20:52
Ladda ned

OMX dag

0
Ogilla!
740
Gilla!
2020-03-13 15:42:32
Ladda ned

SP500

Ny räkning

0
Ogilla!
664
Gilla!
2020-03-13 16:36:13
Ladda ned

Dax

Ny räkning

0
Ogilla!
701
Gilla!
2020-03-13 17:05:00
Ladda ned

OMX

Ny räkning

0
Ogilla!
676
Gilla!
2020-03-24 18:08:19
Ladda ned

OMX

Inlägget är redigerat av författaren.

0
Ogilla!
634
Gilla!
2020-04-10 13:13:26
Ladda ned

OMX dag

0
Ogilla!
668
Gilla!
2020-04-13 16:38:59

Förbaskat bra jobbat i den här strängen bevis. Får du fortsatt rätt så var det alltså en botten som sattes i mars, och vi ska på sikt över 2000 på OMX innan nästa större nedvåg?

Momentum

0
Ogilla!
618
Gilla!
2020-04-13 16:44:51

Kan det ha varit 3:a 2016 och 5:an var 2020?

Momentum

0
Ogilla!
855
Gilla!
2020-04-13 23:41:29
Ladda ned

Jag har funderat mycket över vågräkningen. Att våg 4 inte får kränka våg 1 utesluter flera alternativ. Nedgången sedan 20:e februari har våg c karaktär. Så en våg 4 sedan 2015 med överslag i våg B är vad jag kommit fram till. Vi har överslag gentemot 2007 toppen men inte 2011 toppen vilket skulle tyda på att vi fortfarande skulle vara i en ofullbordad rörelse sedan 2009 där vi i så fall har våg 5 kvar. Stöd för denna vågräkning är att inte 1182,56 bryts.

0
Ogilla!
751
Gilla!
2020-04-14 09:10:27

Tack!

Momentum

0
Ogilla!
611
Gilla!
2020-04-24 21:34:55
Ladda ned

Nu ska man nog fundera på om en lägre topp är satt. Jag lutar åt en dubbelbotten i första hand. Trendlinjen har kränks gått tillbaka över en gång och sedan ner igen och etablerat sej under och testat den underifrån. Cykliskt när man har en topp till topp på 30, 60, 90, 120 dagar som det är nu så är det en stark toppindikation i sej. Visuellt finns det en tendens att det böjer av neråt som jag la in en halvcirkel i måndags på en höft för att ge mej själv en indikation om möjlig utveckling. Botten på cirkeln råkade bli 20:e maj vilket skulle vara snyggt cykliskt om det blir så. Ibland får vi en nästan symmetrisk rörelse åt andra hållet särskilt när det rundar av. Om min nya vågräkning i #20 är rätt borde det nog bli en dubbelbotten alltså inte en ny lägre botten.

Jag tycker uppgången från botten ser mycket korrektiv ut. Indikatorer som stochastics månad är ännu inte nere på botten nivåer men i veckografen var de nere vid botten 16:e mars. Det är precis som det ska vara nu. Jag vet inte om jag tänker rätt nu men om det ska bli en dubbelbotten nu så blir nedgången ungefär som uppgången men om den ska ner förbi marsbotten blir den skarp som förra nedgången.

0
Ogilla!
594
Gilla!
2020-04-27 08:21:23

Tredje gången gillt för Omx på 1548 fib 50%?

0
Ogilla!
610
Gilla!
2020-04-27 09:53:15
Ladda ned

OMX dag

Inlägget är redigerat av författaren.

0
Ogilla!
591
Gilla!
2020-04-27 09:55:10

Jag har $SPX på 2935-2940 så det kan ju stämma rätt väl

0
Ogilla!
602
Gilla!
2020-04-27 10:19:45

Anledningen till att jag har 1548 som fib 0,5 är att jag anser att toppen kom på 1835 den 22/1 och att 1906 bara var ett överslag.......stämmer oxå väldigt bra med tanke på att omx nu tvekar svårt på 1548......

0
Ogilla!
719
Gilla!
2020-04-27 11:53:24

# 25, tiden för det rinner bort. Jag tror att det öppnar upp till ca 2860-80 på SP 500 idag, och sedan är bensinen slut.

Momentum

Extra bidrag till Aktieguiden

Du behöver logga in för att använda den här funktionen.

Tack till:

Hittills har ovanstående medlemmar tillsammans lovat att bidra med 0 kronor i den här insamlingen.

0
Ogilla!
628
Gilla!
2020-04-27 12:29:21
Ladda ned

OMX dag

Beavis Butthead

Inlägget är redigerat av författaren.

0
Ogilla!
614
Gilla!
2020-04-27 16:04:50

Det ligger en tråd idag i Börssnack där de jämför hur många procent belånade de är för sina aktieportföljer för att kunna tjäna pengar i den fortsatta börsuppgången. Det är en oroväckande läsning tycker jag.

Momentum

0
Ogilla!
646
Gilla!
2020-04-27 16:34:22

Later SALJ!!

0
Ogilla!
603
Gilla!
2020-04-27 16:39:14

Osäkert hur representativa de är, men om det börja vända åter nedåt kan det börja accelerera pga margin calls.

Momentum

0
Ogilla!
602
Gilla!
2020-04-29 15:24:34
Ladda ned

OMX dag

0
Ogilla!
642
Gilla!
2020-05-08 11:54:50
Ladda ned

OMX dag

0
Ogilla!
604
Gilla!
2020-05-08 13:36:12

Mycket uppskattat med dina återbesök och uppdateringar här!

Momentum

0
Ogilla!
589
Gilla!
2020-05-14 15:31:48

Inte många punkter ned till 1469, om det skulle vara 4:an ned? Mycket intressant snart.

Momentum

0
Ogilla!
619
Gilla!
2020-05-15 10:21:48
Ladda ned

OMX dag

0
Ogilla!
662
Gilla!
2020-05-15 12:29:07

Blev det inte snyggare 4:a t.o.m. i så fall.

Momentum

0
Ogilla!
558
Gilla!
2020-05-15 12:38:38

Intressant, det motsäger en hel del andra åsikter som säger att vi ska ner hela vägen........följer med stort intesse.

0
Ogilla!
580
Gilla!
2020-05-15 15:31:16

Intressant, det motsäger en hel del andra åsikter som säger att vi ska ner hela vägen........följer med stort intesse.

0
Ogilla!
658
Gilla!
2020-05-15 15:41:36

#39, den räkningen lever bara så länge inte det nu som är 4:an går längre än toppen på 1:an.

Momentum

0
Ogilla!
592
Gilla!
2020-05-20 11:43:54
Ladda ned

OMX dag

0
Ogilla!
589
Gilla!
2020-05-20 11:49:18

#41, förträfflig karta!

Momentum

0
Ogilla!
797
Gilla!
2020-05-20 16:32:29

#41

Snyggt!

Håller med och ser ungefär samma nivåer..

0
Ogilla!
608
Gilla!
2020-05-21 11:45:36

#41 Vackert! "Om ekonomin inte kommit igång blir det våg C ner". Är det först efter mål 3 du tittar på det, eller ser du mål 1 som ett delmål och har ekonomin inte kommit igång, blir det våg C ner efter det?

Gillar dina kartor, tack för att du delar med dig!

0
Ogilla!
592
Gilla!
2020-05-21 16:33:29

#44 Toppen som kommer snart blir antingen

Våg 1 eller Våg B

våg 2 får inte gå under 1261,17

0
Ogilla!
617
Gilla!
2020-05-27 18:14:13
0
Ogilla!
599
Gilla!
2020-05-27 21:56:15

Tycker också att det finns risk för lokal topp i närheten av 1632.

30 minuters staplar: Ma20 ligger "långt" över Ma200 så återbesök till halvvägs formationen och ma200 ca 1550 fullt möjligt.

Med vänlig hälsning I

0
Ogilla!
590
Gilla!
2020-05-27 22:03:18
Ladda ned

Bild kom inte med! Provar igen!

0
Ogilla!
609
Gilla!
2020-05-28 14:26:35
Ladda ned

OMX dag

Möjligt mål 1700

0
Ogilla!
612
Gilla!
2020-06-03 10:22:11
Ladda ned

OMX dag

0
Ogilla!
595
Gilla!
2020-06-05 17:51:39

Stannade precis på dagshögsta, 1730. Nu drömmer jag om att det är utmattningsgap som avslutat denna ”run” upp, och att vi vänder ned brutalt med ett gap på måndag.

Momentum

0
Ogilla!
605
Gilla!
2020-06-05 17:56:48

Stannade precis på dagshögsta, 1730. Nu drömmer jag om att det är utmattningsgap som avslutat denna ”run” upp, och att vi vänder ned brutalt med ett gap på måndag.

Momentum

0
Ogilla!
577
Gilla!
2020-06-06 11:49:21

#0 Ditt scenario blir mer och mer troligt. Mycket intressant läge nu. Känns som det kommer ett sista utblås av bara farten innan det vänder ner.

Mvh Greta

0
Ogilla!
619
Gilla!
2020-06-09 10:27:37
Ladda ned

OMX dag

Ny räkning

ska komma över förra toppen

Inlägget är redigerat av författaren.

0
Ogilla!
599
Gilla!
2020-06-09 10:38:18

Har du lust att kort utveckla varför du räknar om?

Momentum

0
Ogilla!
600
Gilla!
2020-06-09 11:09:54
Ladda ned

OMX mån

Våg 4 blev för låg, under våg 1

Nu är det en C våg i våg 5, i våg 3

Inlägget är redigerat av författaren.

0
Ogilla!
596
Gilla!
2020-06-09 12:10:49

#56, stort tack för ditt svar. Nu förstår jag varför, utmärkt!

Momentum

0
Ogilla!
578
Gilla!
2020-06-11 10:22:06

*Bump*

Än en gång framstår Bevis profetior i oerhört god dager!

Momentum

0
Ogilla!
626
Gilla!
2020-06-11 10:30:32

Jag kan bara hålla med......mkt hög kvalite där....

// korpen

0
Ogilla!
626
Gilla!
2020-06-11 10:34:49

Tack Bevis..du skulle nog starta en Fond med ditt track-record!!

0
Ogilla!
604
Gilla!
2020-06-11 11:53:47

Perfekt med karta som ger tankar för lite längre rörelser.

Momentum

0
Ogilla!
610
Gilla!
2020-06-12 11:08:22
Ladda ned

OMX dag

Inlägget är redigerat av författaren.

0
Ogilla!
584
Gilla!
2020-06-12 11:54:30

M.a.o det ska röra på sig en hel del närmsta tiden.

// korpen

0
Ogilla!
644
Gilla!
2020-06-12 22:47:44

Om vi fortsätter upp till ca 1700 nu kommer jag nog att gå ur mina långa. Fortsätter det upp till 1800 så varsågod, jag är inte petig när det gäller de sista procenten. Samtidigt slipper jag vara med ner i ev ett ben till i en 4:a.

Momentum

0
Ogilla!
601
Gilla!
2020-06-13 09:45:09

Gick lång i DAX igår vid 11855. Hoppas på uppgång.

Mvh Greta

0
Ogilla!
588
Gilla!
2020-06-15 11:26:40

Gick in lite tidigt men har handlat imorse vid 11600 så nu hoppas jag vi får åtminstone 12000 i veckan.

Mvh Greta

0
Ogilla!
640
Gilla!
2020-06-15 22:38:47
Ladda ned

OMX tim

0
Ogilla!
592
Gilla!
2020-06-16 12:47:19

Verkar tuffa på fint mot dina +1700 bevis. Imponerande hur du kan få det att se så enkelt ut.

0
Ogilla!
618
Gilla!
2020-06-23 10:29:14
Ladda ned

OMX dag

0
Ogilla!
593
Gilla!
2020-06-23 11:28:30

#69

Du tror det ska dra så högt asså??

Hmm..spännade!

0
Ogilla!
604
Gilla!
2020-06-25 09:20:00
Ladda ned

OMX dag

0
Ogilla!
583
Gilla!
2020-06-25 13:07:38

Men fortfarande inom ramen för 4:an än så länge väl?

Momentum

0
Ogilla!
613
Gilla!
2020-06-25 14:26:37
Ladda ned

OMX dag

0
Ogilla!
609
Gilla!
2020-06-25 14:35:47

Perfekt, stort tack!

Momentum

0
Ogilla!
603
Gilla!
2020-06-30 08:36:38

MA200 1666,9

MA20 1669,5

(1906-1261)*0,618+1261=1659,6

IG 1675

Jaha, vi ligger där vid ett jämviktsläge och väntar på utbrott.

Strut eller vagga och släppa ena benet vid klarhet.

Mvh I

0
Ogilla!
611
Gilla!
2020-07-02 15:56:45

*bump* att hålla koll på.

Momentum

0
Ogilla!
592
Gilla!
2020-07-02 16:29:15

Bevis var rätt på det igen! Är vi på väg mot ~1760 eller har vi vändning här tro a?

0
Ogilla!
597
Gilla!
2020-07-04 14:02:20

Ja han har koll vår kära bevis.

/Greta

0
Ogilla!
633
Gilla!
2020-07-04 22:21:35

,

/Greta

0
Ogilla!
662
Gilla!
2020-07-15 13:34:06

#73 Fint, då är vi målområdet. Hatten av! Många kollade ner när du kollade upp.

0
Ogilla!
628
Gilla!
2020-07-15 14:17:08

En fyr i natten!

Momentum

0
Ogilla!
613
Gilla!
2020-07-17 09:48:09
Ladda ned

Till kanaltaket innan klart?

Momentum

0
Ogilla!
598
Gilla!
2020-07-17 11:42:26
Ladda ned

OMX dag

#82 , tror som du

0
Ogilla!
597
Gilla!
2020-07-17 12:03:12

#82,#83

Spännade..lägger detta i bakhuvudet :)

0
Ogilla!
615
Gilla!
2020-07-20 22:20:15
Ladda ned

Sticker ut hakan.

Momentum

0
Ogilla!
597
Gilla!
2020-07-23 23:55:22

#83 - Hur djupt ser du att OMX kan rekylera för att ändra syn?

0
Ogilla!
614
Gilla!
2020-07-26 14:32:38
Ladda ned

Några tankar, siffror och en bild som jag spanat fram. Jag har angett nivåerna för de olika vågorna i mitt numera första alternativ, men behållit alternativ nivåer inom parentes.

1 = 226 punkter

2 = 145 punkter

3 = 330 punkter

4 = 159 punkter

5 = 201 punkter (kan dock röra sig nästan till 1900 utan att den blir längre än 3.

Frågan är hur högt våg 5 går? Jag drog trendtak fram till toppen feb 2020 för att visa att det kan vika ned innan vi når trendtaket. Alltså kan våg 5 (i större 3) vara klar. Då ska vi ned i fem vågor i en större 4. Den når väl ofta till våg 4 i föregående vågsekvens, dvs. 1571 om min räkning stämmer.

En riktig björnrysare vore om vi slagit om så att vågen ned i feb-mars var en 1 och vågen som nu avsluta(t)s strax under ATH är en 2, samt att vi nu ska ned i en riktigt djup 3.

Momentum

0
Ogilla!
591
Gilla!
2020-07-26 15:15:26

Bra där MomentumTR :)

Verkar som vi överens om att det är ett bear scenario på 1-3v sikt..sedan får vi se hur djupt det kan tänkas bli??

Riktigt spännade vecka framför oss...

0
Ogilla!
584
Gilla!
2020-07-26 15:30:44

Att det alltid ska vara så svårt ;-). Tills vi är under kanalbotten kan 5:a fortfarande pågå gissar jag.

Momentum

0
Ogilla!
602
Gilla!
2020-07-26 23:24:30
Ladda ned

#86

OMX dag

Inlägget är redigerat av författaren.

0
Ogilla!
622
Gilla!
2020-07-27 11:09:48

Om du flyttar 1 och 2 även här likt Powercell kan vi ha haft en 3 och 5. Som i min bild ovan.

Momentum

Extra bidrag till Aktieguiden

Du behöver logga in för att använda den här funktionen.

Tack till:

Hittills har ovanstående medlemmar tillsammans lovat att bidra med 0 kronor i den här insamlingen.

0
Ogilla!
595
Gilla!
2020-07-30 13:15:57
Ladda ned

Nu tycker jag att det bränns. Här är DAX dag.

Momentum

0
Ogilla!
601
Gilla!
2020-07-30 13:17:54

Mål 11600 i så fall.

Momentum

0
Ogilla!
594
Gilla!
2020-08-02 17:34:58
Ladda ned

Nu har även OMX brutit under sin stigande trendlinje, vilken var brantare än den som gällde fram till feb. 2020.

Momentum

0
Ogilla!
580
Gilla!
2020-08-05 11:58:22
0
Ogilla!
561
Gilla!
2020-08-26 23:22:54

Bumbpar denna.

#90 going strong!

0
Ogilla!
565
Gilla!
2020-08-30 22:57:35
Ladda ned

OMX dag

0
Ogilla!
608
Gilla!
2020-08-31 23:17:12

#97 Tack,men många staplar. Har du lusten att tacksamt förklara? ??

0
Ogilla!
529
Gilla!
2020-09-03 13:05:50
Ladda ned

OMX dag

#98 staplarna är undervågor i blå våg 3

Inlägget är redigerat av författaren.

0
Ogilla!
561
Gilla!
2020-09-03 13:33:35

Tack bevis.....nu förstår t o m jag :)

/ Cyklo

0
Ogilla!
553
Gilla!
2020-09-04 12:25:32
Ladda ned

OMX dag

Inlägget är redigerat av författaren.

0
Ogilla!
532
Gilla!
2020-09-10 10:00:15

#101, tänker du dig även utvecklingen enligt tidsskalan, eller är det främst nivåerna du koncentrerad dig på?

Momentum

0
Ogilla!
534
Gilla!
2020-09-10 22:19:44

#102 vågorna i första hand, nivåer med reservation

0
Ogilla!
525
Gilla!
2020-09-11 09:47:48

Tack, självklart att vågorna är med reservation. Just tiden är svår, allt verkar ske så snabbt nuförtiden.

Momentum

0
Ogilla!
520
Gilla!
2020-09-21 22:59:33
Ladda ned

OMX dag

Inlägget är redigerat av författaren.

0
Ogilla!
541
Gilla!
2020-09-22 08:30:50

Ja, 1770 är en bra nivå.

Momentum

0
Ogilla!
545
Gilla!
2020-09-29 16:38:13

Din 5 är den i en 3?

Momentum

0
Ogilla!
502
Gilla!
2020-09-30 00:16:12
Ladda ned

#107

Blå 3a

Är osäker på om det är lila 5 som pågår

som blir Gul 3a

0
Ogilla!
557
Gilla!
2020-09-30 08:37:44

Tack kompis!

Momentum

0
Ogilla!
519
Gilla!
2020-10-06 11:28:35
Ladda ned

OMX dag

0
Ogilla!
536
Gilla!
2020-10-06 14:18:47

Har själv varit övertygad om en körare ned till i oktober.

Momentum

0
Ogilla!
608
Gilla!
2020-10-12 10:38:37
Ladda ned

OMX tim

0
Ogilla!
544
Gilla!
2020-10-19 19:13:33

#112 Har verkligen vart och nosat på ditt målområdet. Både grymt spännande och grymt imponerande!

0
Ogilla!
524
Gilla!
2020-10-21 14:27:17
Ladda ned

OMX tim

Inlägget är redigerat av författaren.

0
Ogilla!
571
Gilla!
2020-10-22 09:40:20

#114, under väg dit.

Momentum

0
Ogilla!
559
Gilla!
2020-10-26 17:32:39

#114 Grymt, sjukt imponerad om nu även 1770 håller och det blir vändning här.

0
Ogilla!
601
Gilla!
2020-10-28 18:19:05
Ladda ned

OMX dag

Corona ställer till det

0
Ogilla!
678
Gilla!
2020-11-03 18:10:05

Coolt så långt!

Momentum

0
Ogilla!
566
Gilla!
2020-11-04 17:31:39
Ladda ned

OMX dag

Alternativ räkning

0
Ogilla!
530
Gilla!
2020-11-09 12:59:19

Då skulle vi i princip vara framme vid 3:an.

Momentum

0
Ogilla!
526
Gilla!
2020-11-09 13:24:56

1903!

Momentum

0
Ogilla!
546
Gilla!
2020-11-09 13:52:47

#121 Det är förbannat roligt att följa Bevis :-)

0
Ogilla!
524
Gilla!
2020-11-09 16:50:01

Som en klocka. :-)

Momentum

0
Ogilla!
513
Gilla!
2020-11-09 20:30:41
Ladda ned

OMX dag

Gick inte att skriva i bild

Klar våg gul 3

Nu våg gul 4

0
Ogilla!
516
Gilla!
2020-11-10 14:00:33
Ladda ned

OMX dag

Mitt första alternativ ser ut att stämma bättre

Ser inte klar ut upp

Kan bli en högre topp till

Inlägget är redigerat av författaren.

0
Ogilla!
530
Gilla!
2020-11-10 15:36:13

Vilken våg inte klar tänker du?

Momentum

0
Ogilla!
508
Gilla!
2020-11-11 12:13:37
Ladda ned

#126 våg 5 i gul 5a

ÅTH 1905,62 , över det

kan gå till runt 1930, utan att bli för lång

Inlägget är redigerat av författaren.

0
Ogilla!
520
Gilla!
2020-11-11 14:03:27

Då är jag med. I den blåa 3:an i din större bild.

Momentum

0
Ogilla!
533
Gilla!
2020-11-11 18:27:22
Ladda ned

OMX tim

0
Ogilla!
518
Gilla!
2020-11-14 00:32:52
Ladda ned

OMX dag

Möjlig räkning

0
Ogilla!
516
Gilla!
2020-11-14 13:07:22

#130 Underbart nattarbete. Tack!

0
Ogilla!
496
Gilla!
2020-11-19 14:30:24

#130 OMX har minsann visat stor respekt för din nivå! Toppar tar ju dessutom som bekant tid att bygga.

0
Ogilla!
515
Gilla!
2020-11-20 08:19:36

Men det inte toppen big time.

Momentum

0
Ogilla!
504
Gilla!
2020-11-20 12:58:51
Ladda ned

OMX dag

Räkning stämmer om det inte går över 1935

Annars en abc

0
Ogilla!
487
Gilla!
2020-11-20 14:52:38

Kanske 9 mån reaktion = topp på måndag (23 mars botten)

“No warning can save a people determined

to grow suddenly rich.” - Lord Overstone

0
Ogilla!
477
Gilla!
2020-11-20 15:47:38

Perfekt om rekyl här på 100-150 punkter.

Momentum

0
Ogilla!
505
Gilla!
2020-11-23 12:49:17
Ladda ned

OMX dag

Över 1935

Blir en ABC

Inlägget är redigerat av författaren.

0
Ogilla!
513
Gilla!
2020-11-23 16:13:13
Ladda ned

OMX tim

Kan gå till 1976

0
Ogilla!
492
Gilla!
2020-11-25 12:04:43
Ladda ned

OMX tim

0
Ogilla!
502
Gilla!
2020-11-25 12:51:39

#139 Mycket tacksam att du uppdaterar reviderade mål. Är tanken mot ~1924 nu, för att dra mot ~1976?

Gillar dina rena och fina bilder, men försöker samtidigt förstå dem :-)

0
Ogilla!
476
Gilla!
2020-11-25 16:52:18
Ladda ned

#140 Ja

Kan täcka Gap vid 1921,77

Våg 5 1964 - 1976

Inlägget är redigerat av författaren.

0
Ogilla!
495
Gilla!
2020-11-25 17:39:44

Heja, heja!

Momentum

0
Ogilla!
496
Gilla!
2020-12-02 12:57:53
Ladda ned

OMX dag

Möjlig räkning

0
Ogilla!
486
Gilla!
2020-12-11 13:38:47
Ladda ned

OMX dag

Inlägget är redigerat av författaren.

0
Ogilla!
499
Gilla!
2020-12-21 11:29:31
Ladda ned

OMX dag

0
Ogilla!
497
Gilla!
2020-12-21 12:25:11

#145 Det man älskar med dig, är att när man är som mest nyfiken så uppdaterar du. Vill önska dig en RIKTIGT God jul & Gott nytt år!

0
Ogilla!
478
Gilla!
2020-12-27 17:54:47
Ladda ned

OMX dag

Inlägget är redigerat av författaren.

0
Ogilla!
476
Gilla!
2020-12-30 12:53:45
Ladda ned

OMX dag

0
Ogilla!
475
Gilla!
2020-12-30 13:42:57

vart deen ärpå väg är den stora frågan sr just nu ut at2020bliret +årtrots corona

0
Ogilla!
460
Gilla!
2020-12-30 19:02:17

#148, tror vi behöver ned en sväng för att köpare ska komma. Och det är ju precis det som en våg 4 ska illustrera.

Momentum

0
Ogilla!
468
Gilla!
2021-01-04 13:09:21
Ladda ned

OMX dag

Inlägget är redigerat av författaren.

0
Ogilla!
444
Gilla!
2021-01-04 14:06:01

#151 Vackert! Var det fyra som satt där, eller söker du ner till boxen till höger igen?

0
Ogilla!
477
Gilla!
2021-01-04 15:21:02

#151 Fyran kan vara satt

Att den inte täckte Gap oroar, därför boxen

0
Ogilla!
473
Gilla!
2021-01-04 17:12:52
Ladda ned

OMX tim

Kan bli nått så här, en e-våg

0
Ogilla!
456
Gilla!
2021-05-11 23:02:59
Ladda ned

Jag undrar om vi inte är i en våg 4. Jag har försökt hålla koll på vågräkningen löpande och det har stämt bra särskilt 2021. Ser ut att vara en färdig våg 3. Min stora vågräkning i #20 ser ut att hålla och då är i en stor våg 5 sedan botten i mars 2020. I så fall ska det komma en skarp våg 5 upp nu. Är det då våg 5:1 som fullbordas och våg 5:2 kommer därefter? Vi får ta en sak i taget.

Jag tror på en stor politisk dramatik i Usa andra halvan av året som skulle stämma väldigt bra in i vågmönstret. Människor spår men Gud rår.

0
Ogilla!
438
Gilla!
2021-05-12 08:46:02

Utmärkt. Vi håller annars till nu i Börsen vart är den på väg 2.0.

Momentum

Upp till toppen
Kommentera

 

Tjäna mer pengar på dina aktieaffärer

Bli medlem på Aktieguiden gratis på 30 sekunder.

Som medlem på Aktieguiden kan du:

  • Läsa träffsäkra tips och analyser från duktiga traders
  • Ställa frågor till och chatta med aktieproffs
  • Få gratis tillgång till en över miljon inlägg aktiehandel
  • Skapa egna privata forumgrupper

För att få delta i diskussionerna på Aktieguiden krävs att du verifierar ditt mobilnummer. Läs gärna mer om varför verifiering behövs.

 

Redan medlem? Klicka här för att logga in.