Grupp: Huvudforum
Oslo case y
YAR (Yara)
Alla aktienördar se hit. Här är ett ursexigt bolag.
Pysslar med skit, gödsel.
Ser ut att ha bottnat. Ska upp
Har outperformat index kraftigt. Handlas vid 94 kr nu
Jag kör med stoploss 93 kr nu

Visa sida
Ogilla! 3
Gilla!