Grupp: Huvudforum
Negången har börjat
Volkmar Hable anser att nedgången har börjat och vi ska ner till minst 1800 på Nasdaq. Detta är ingen korrektion utan en ny bear market är för handen.
http://www.hable.ca/downloads/commentary.pdf
Jag ser nu att länken tyvärr inte fungerar, men man kan be att få analysen sig tillsänd på adress: http://ca.hable.ca
kickboard
Inlägget är redigerat av författaren.
Visa sida
Ogilla! 13
Gilla!
Denna länk fungerar.
/zenoix