Grupp: Huvudforum
USA-rapporter
Idag börjar rapporterna från USA komma in på allvar. Det här är vad vi har att vänta oss denna vecka.
| Idag 17/7 | |
| Citigroup | före börsens öppning |
| Tisdag 18/7 | |
| Johnson & Johnson | före börsens öppning |
| IBM | ? |
| Yahoo | ? |
| Onsdag 19/7 | |
| Apple | efter börsens stängning |
| Intel | efter börsens stängning |
| Motorola | efter börsens stängning |
| Qualcomm | efter börsens stängning |
| Torsdag 20/7 | |
| Amgen | efter börsens stängning |
| Microsoft | efter börsens stängning |
| Fredag 21/7 | |
| Caterpillar | före börsens öppning |
| Ericsson | ? |
Hojta gärna till om jag missat något viktigt bolag.
#0 Bra info
Mvh sverige
Man vågar inte positionera sig alltför tungt med tanke på vad som väntas komma på rapportfronten ikväll, efter USA-börsens stängning.
Apple, Intel, Motor-Ola och Qualcomm. Ska bli intressant att följa efterbörsen :)
Morgondagens börs kommer förmodligen, i allafall inledningsvis, utvecklas beroende på hur dessa rapporter kommer in och inte hurvida vi stänger upp eller ned.
Visa sida
Ogilla! 5
Gilla!
Torsdag 20/7 Nokia brukar vara 12,00 svensk tid