Grupp: Huvudforum
Nokia inför rapport
Jag testar "survey" för första gången och får se om jag lyckas med det :-)
Nokias rapport släpps kl 12.00. Vad tror Aktieguidens läsare om kursen vid slutet av dagen.
mvh candlestick
blev tvungen att testa ;) räkna bort en röst på neutral. Saknar ericy testet! Har 0 possisar men med all data tillgängligt skulle det vara kul att se en barometer för närmaste 18 timmar.
mvh
Inlägget är redigerat av författaren.
Visa sida
Ogilla! 4
Gilla!
Oj vilken dominans för en stigande kurs.
Undrar om det beror på de senaste dagarnas börsuppgång. Kanske skulle utfallet av enkäten blivit ett annat om Nokia skulle ha rapporterat för en vecka sedan...
mvh candlestick