OMX inför ett val!
Ska det upp eller ner?
Med tanke på hur det gått senaste 2 månaderna så har det fortsatt lite upp eller sidledes under slutet på månaden för att sedan trilla på ner under början på nästa månad istället. Men här ser vi ett trendmotstånd och stöd. Och en liknande formation tidigare.
"Lev för att lära så lär du dig att leva"
Ja ha! då ser man att det på kort sikt var upp som vann.
Och som jag sa tendenserna har varit upp eller sidledes till någon dag in i nästa månad. Sedan får vi se om riktningen blir fortsatt ner under påföljande 2 veckor.
"Lev för att lära så lär du dig att leva"
ERI B ser dock lite svag ut...
Om den inte bryter 24,5 snart och faller ner under 22 och senare även 21 då
blir det kännbart för OMX.
"Lev för att lära så lär du dig att leva"
Har kommer intraday med 15 min.
"Lev för att lära så lär du dig att leva"

Visa sida
Ogilla! 8
Gilla!
Lite längre perspektiv, med trendlinjer.
Ni får själva dra slutsatser.
"Lev för att lära så lär du dig att leva"