Grupp: Huvudforum
Oslobörsens sida nere?
Försöker ta mig in på Oslobörsens hemsida via http://www.ose.no/ och http://www.oslobors.no/ men med den första länken hamnar jag på Köpenhamnsbörsen och den andra är bara konstig... Är det bara jag och min dator eller har ni andra samma bekymmer?
Henrik, alias Herkules
Det kanske är något strul i brandväggen jag sitter bakom. Men det förklarar iofs inte att jag skickas vidare till OMX i Köpenhamn när jag försöker nå ose.no... Fortfarande konfunderad...
Henrik, alias Herkules
Inlägget är redigerat av författaren.
mysko
~~~~~~~~~~~~~~~~
mvh
S Borin
Visa sida
Ogilla! 1
Gilla!
båda ok hos mig
~~~~~~~~~~~~~~~~
mvh
S Borin