Grupp: Huvudforum
OMX 2/8
Säljsignalen @ 945 triggades direkt igår och målkursen "den feta fishnetnetstrukturen med början 937" infriades. Vi får väl se om det kan ta lite ny fart härifrån.
Jag tycker att OMX bör ta sig över 937 igen för att överhuvudtaget visa lite bulltendenser igen.
Lite nivåer på uppsidan 940 945 och 949-50.
På nedsidan så måste måste fishnetfasen @ 927 hålla för att den senaste swingen upp ska kännas intakt, 1:a stöd därunder @924.
Mvh TWA.
S&P CFD:n är just nu uppe vid en viktig nivå, nämligen den nybildade Fishnetfasen. Vi får se om den orkar högre än så...
Mvh TWA.
Uppdaterad bild med 5 dagars perspektiv.
"Lev för att lära så lär du dig att leva"
2 dagars perspektiv
"Lev för att lära så lär du dig att leva"

Visa sida
Ogilla! 7
Gilla!
Skickar en liten graf
"Lev för att lära så lär du dig att leva"