Grupp: Huvudforum
Vad har hänt?
Vad har hänt med ERIR?
Den fordom så stolte vikingen och Eric-analytikern skyr nu inga som helst medel för att komma över en matbit. Reserverna har tagit slut och närapå varje dag så kommer det nya dråpslag mot den lilla rest som är kvar av eric-tillgångarna. Är det inte Lehman så är det Goldman, och DI är inte sena med att spä på eländet.
Nu ryktas det också om det stora börsfallet som lär påbörjas endera dan enligt dom som förstår sig på detta. ERIR får bereda sig på att det blir ökad konkurrens vid brödutdelningen från parkbänkarna i fortsättningen och då är det inte måsarna som man tänker på i första hand...
#1 :-)

Visa sida
Ogilla! 7
Gilla!
hehe, är det jag som sitter där på parkbänken och matar fåglar för min lilla folkpension? Kanske det är kaprifol, som har wurrat till sig bröd i överflöd?
Diplomacy is the art saying 'nice doggie' until you can find a rock.