Grupp: Huvudforum

Vad har hänt?

0
Ogilla!
28
Gilla!
#0   Av: rune » Redigera
2006-08-04 01:02:08
Ladda ned

Vad har hänt med ERIR?

Den fordom så stolte vikingen och Eric-analytikern skyr nu inga som helst medel för att komma över en matbit. Reserverna har tagit slut och närapå varje dag så kommer det nya dråpslag mot den lilla rest som är kvar av eric-tillgångarna. Är det inte Lehman så är det Goldman, och DI är inte sena med att spä på eländet.

Nu ryktas det också om det stora börsfallet som lär påbörjas endera dan enligt dom som förstår sig på detta. ERIR får bereda sig på att det blir ökad konkurrens vid brödutdelningen från parkbänkarna i fortsättningen och då är det inte måsarna som man tänker på i första hand...  

0
Ogilla!
7
Gilla!
2006-08-04 01:55:00

hehe, är det jag som sitter där på parkbänken och matar fåglar för min lilla folkpension? Kanske det är kaprifol, som har wurrat till sig bröd i överflöd?  

Diplomacy is the art saying 'nice doggie' until you can find a rock.

0
Ogilla!
8
Gilla!
2006-08-04 08:16:25

#1 :-) 

Upp till toppen
Kommentera

 

Tjäna mer pengar på dina aktieaffärer

Bli medlem på Aktieguiden gratis på 30 sekunder.

Som medlem på Aktieguiden kan du:

  • Läsa träffsäkra tips och analyser från duktiga traders
  • Ställa frågor till och chatta med aktieproffs
  • Få gratis tillgång till en över miljon inlägg aktiehandel
  • Skapa egna privata forumgrupper

För att få delta i diskussionerna på Aktieguiden krävs att du verifierar ditt mobilnummer. Läs gärna mer om varför verifiering behövs.

 

Redan medlem? Klicka här för att logga in.