Grupp: Huvudforum
FED och efter
snackades i chatten tror jag. mangeman skrev något enligt mathias.
letade efter någon sträng men fann ingen.
Här är reaktioner i bildformat
http://bigpicture.typepad.com/comments/2006/02/once_fed_hikes_.html
http://bigpicture.typepad.com/comments/2006/04/after_final_dis.html
http://bigpicture.typepad.com/comments/2006/04/more_evidence_f.html
http://www.comstockfunds.com/index.cfm/CFID/6871087/CFTOKEN/54295944/MenuItemID/29.htm
http://bigpicture.typepad.com/comments/2006/08/beware_periods_.html

Visa sida
Ogilla! 10
Gilla!
det var rekordmkt kortningar i dollarn innan fed. Kan bli squeeze där nu.
Den trampar uppåt en hel del nu idag. Så rally i dollarn nu och sen kollaps i höst tror jag.