Grupp: Huvudforum
Qmed
O för guds skulle käp qmed... :) Snyggt utbrott
Sen är det bra att vi blir vackrare...
Mvh Corpsee
Men jag vill inte
o hellre trög än ful.. (fast det blir ju lite jobbigt med qmed..rackarns)
Mvh Corpsee
Inlägget är redigerat av författaren.
1
instämmer !
Du är ful du med..
Kanonläge för qmed då?
:)
Mvh Corpsee
nej nej, jag blir bara snyggare för var dag som går och bästa sättet att bli snygg är ju alkohol
Ge mig en dunk, har ju trots allt supit dig snygg nån gång så där.
Men det är vid gudarna inte billigt!
Därför, heja qmed, då e det du som betalar..
Mvh Corpsee
eyy im buyin
Visa sida
Ogilla! 4
Gilla!
Du verkar bra trög i huvet.
Man kan bifoga bilder.