Grupp: Huvudforum

till magistern twa

0
Ogilla!
5
Gilla!
2006-08-13 01:07:03
Ladda ned

tWA

dj har lite mer än 610 dagar sen en sign topp i början av 2004

typ 633 dar

min eminenta methode säger att vi är typ neutrala i den här korta persp

nyligen har dj gjort en inverterat bigmac (ser ut som en W)-just another big proprietary dragspelresearch patent, och kommer att dra ner till hälften av W-stöd @925-831, kom ihåg att det är optionsexpiry this week i wonderlandet

burk säger att seasonality is good this week, bradley säger att vi hadde botten 23 juli och en inflktion i slutet av aug

besvärande hur dax ser ut

slusats, köper ssec

0
Ogilla!
1
Gilla!
2006-08-13 01:08:52

åsså dj är nära noll i woody, kan vända uppåt här 

"Bach divine machine à coudre"
Colette

0
Ogilla!
0
Gilla!
2006-08-13 01:16:13

hur många gånger funkar 0 i Woody?

Dra ut grafen och tala ite till mig på ett inveckat "draagspelsspråk", när jag är full tack. 

Mvh TWA.


0
Ogilla!
2
Gilla!
2006-08-13 01:17:08
Ladda ned

dj månad, vi tittar tillb till 1929, råkar vara 929 månader

stöd på mittBB21-oranj @11764

0
Ogilla!
1
Gilla!
2006-08-13 01:17:25

jag kommer med svar imorgon

 

0
Ogilla!
1
Gilla!
2006-08-13 01:20:07

DEn analysen ser mer ok ut, men frågan kvarstår,när reagerar DU? och med vilken stop?

 

Mvh TWA.


0
Ogilla!
1
Gilla!
2006-08-13 01:21:28
Ladda ned

woody och murrey, inte att jag litar på murrey, men den är roligt ibland

0
Ogilla!
1
Gilla!
2006-08-13 01:26:31
Ladda ned

atr och tam

nu ser jag att det finns risk för en bigmac dvs den fortsätter ner till 650 typ

Inlägget är redigerat av författaren.

0
Ogilla!
1
Gilla!
2006-08-13 01:28:23

Jo jag vet att den är rolig ibland, annars så skulle jag ju inte lägga ut den ibland, men huvudfrågan kvarstår:

Vad gör du av detta?

Hur sköter du din trading runt nivåerna? 

Mvh TWA.


0
Ogilla!
1
Gilla!
2006-08-13 01:30:15

jag är en urusel tradare, fråga mig inte

0
Ogilla!
2
Gilla!
2006-08-13 01:35:13
Ladda ned

spx day 1 year kanal enkel esignal graf

"Bach divine machine à coudre"
Colette

0
Ogilla!
4
Gilla!
2006-08-13 09:35:35

#9 Om du tycker att du är en usel tradare, och verkligen är det också, så beror det förmodligen på att du inte kan ge dig själv ett svar på den fråga TWA ställer. Om du vill bli bättre så varför inte skaffa dig ett svar? Vilket svar som helst, det behöver inte vara det "rätta".

Upp till toppen
Kommentera

 

Tjäna mer pengar på dina aktieaffärer

Bli medlem på Aktieguiden gratis på 30 sekunder.

Som medlem på Aktieguiden kan du:

  • Läsa träffsäkra tips och analyser från duktiga traders
  • Ställa frågor till och chatta med aktieproffs
  • Få gratis tillgång till en över miljon inlägg aktiehandel
  • Skapa egna privata forumgrupper

För att få delta i diskussionerna på Aktieguiden krävs att du verifierar ditt mobilnummer. Läs gärna mer om varför verifiering behövs.

 

Redan medlem? Klicka här för att logga in.