Grupp: Huvudforum
Kurser till TradeStation2000i
Hej!
Jag har några funderingar och behöver hjälp!
Jag har funderingar på att skaffa programmet Vikingen för att få tillgång till intradaykurser till ett ganska bra pris.
Sedan tänkte jag genom en autopilot i Vikingen exportera aktiekurser till txt-filer, t.e.x varje 10:e minut.
Det kan man i alla fall göra med dags-kurserna. Det borde väl gå med intraday-kurserna också?
Kan man sedan på något sätt få TradeStation att läsa in dessa txt filer automatiskt i samma tidsintervall?
Jag vill alltså att man slipper att manuellt stänga ett diagram och sedan gå till open för att öppna filen igen för att få det hela uppdaterat i TS.
Mvh Anders
Visa sida
Ogilla! 2
Gilla!
du kan ju alltid köra theonlinetrade->tradestation eller wintrade->tradestation.
www.theonlinetrader.com
www.nordnet.se
signed chris1