Grupp: Huvudforum

Björnen Ericsson

0
Ogilla!
17
Gilla!
2006-08-14 08:34:28
Ladda ned

Ericsson (21.30) har brutit nedåt ur sin symmetriska triangel. Formationen ger målkursen 18.25-18.50 kr.

Gjorde ett re-test av utbrottsnivån i fredags, varför jag tror aktien borde vara redo för fortsatt fall vilken dag som helst.

Det kan vara klokt att lägga stoppen på 22,10 kr. Då får man en bra risk/reward (-3,76% mot +13.15%, räknat utifrån fredagens stängningskurs).


M.v.h. Us Trader

Inlägget är redigerat av författaren.

0
Ogilla!
6
Gilla!
2006-08-14 15:04:57

jag tror eric bottnade i torsdags, men jag vågar inte skriva det, för då kommer du få rätt med utbrott neråt  
:-)

(jag var som vanligt för tidig i min tråd förut, och kanske är det fortfarande, men jag håller ännu fast vid att jag tror det ska dansa uppåt o neråt mellan ca 21 o 24 ett tag nu)

Diplomacy is the art saying 'nice doggie' until you can find a rock.

0
Ogilla!
8
Gilla!
2006-08-14 15:13:38

Jag köpte på 21,30 och har sälj på 21,90 det törs jag skriva :-) 

mvh edvin

0
Ogilla!
5
Gilla!
2006-08-14 19:26:44

Fick frågan om 21,90 var med eller utan 10 öringen.....

Ja som vanligt fel på en 10 öring:-)

 

mvh edvin

0
Ogilla!
5
Gilla!
2006-08-15 12:13:17

Ja va fan.....sålde på 22kr 70 öre tackar man inte nej till. 

mvh edvin

0
Ogilla!
5
Gilla!
2006-08-15 12:14:37

och min rek går snart i stopp...10 öre kvar! 

Upp till toppen
Kommentera

 

Tjäna mer pengar på dina aktieaffärer

Bli medlem på Aktieguiden gratis på 30 sekunder.

Som medlem på Aktieguiden kan du:

  • Läsa träffsäkra tips och analyser från duktiga traders
  • Ställa frågor till och chatta med aktieproffs
  • Få gratis tillgång till en över miljon inlägg aktiehandel
  • Skapa egna privata forumgrupper

För att få delta i diskussionerna på Aktieguiden krävs att du verifierar ditt mobilnummer. Läs gärna mer om varför verifiering behövs.

 

Redan medlem? Klicka här för att logga in.