Grupp: Huvudforum
Björnen Ericsson
Ericsson (21.30) har brutit nedåt ur sin symmetriska triangel. Formationen ger målkursen 18.25-18.50 kr.
Gjorde ett re-test av utbrottsnivån i fredags, varför jag tror aktien borde vara redo för fortsatt fall vilken dag som helst.
Det kan vara klokt att lägga stoppen på 22,10 kr. Då får man en bra risk/reward (-3,76% mot +13.15%, räknat utifrån fredagens stängningskurs).
M.v.h. Us Trader
Inlägget är redigerat av författaren.
Jag köpte på 21,30 och har sälj på 21,90 det törs jag skriva :-)
mvh edvin
Fick frågan om 21,90 var med eller utan 10 öringen.....
Ja som vanligt fel på en 10 öring:-)
mvh edvin
Ja va fan.....sålde på 22kr 70 öre tackar man inte nej till.
mvh edvin
och min rek går snart i stopp...10 öre kvar!

Visa sida
Ogilla! 6
Gilla!
jag tror eric bottnade i torsdags, men jag vågar inte skriva det, för då kommer du få rätt med utbrott neråt
:-)
(jag var som vanligt för tidig i min tråd förut, och kanske är det fortfarande, men jag håller ännu fast vid att jag tror det ska dansa uppåt o neråt mellan ca 21 o 24 ett tag nu)
Diplomacy is the art saying 'nice doggie' until you can find a rock.