Grupp: Huvudforum
OMX 14/8
Påfrestande väntan på något som kan liknas vid längre trend....
twa:s Bullgräns vid 942 bearbetas ju idag. Därefter väntar "betongtaket".
Lägger en 60-minutsbild på läget.
MVH Nisse45
Det hela är ju mycket enkelt ;-) Entry kort vid taket och exit kort vid golvet. Att gå lång vid golvet känns riskabelt annat än intradag eftersom det hela troligen är en triangel inför fortsatt nedgång.
mvh
PS: Elliott & Fibonacci hälsar att OMX slutar på tresiffrigt år 2006.

Visa sida
Ogilla! 13
Gilla!
Inte präglas marknaden av någon beslutsamhet direkt......
Rita - gissa - spring!
MVH Nisse45