OMX knepigt läge
se bild
Måste säga att jag är inställd på liknande scenario. Men att det förvånar mig inte om OMX tar sig till 980 på positiv eller väntad stat, det behövs nog en rejäl dos glädjestat för att ta oss över 980 och då är jag beredd att ändra uppfattning.
mvh
Det här min scenario
MVH//GC
#1 och #2 kanske bäst att stå utanför men jag har en liten säljposition i omx
kan inte låta bli :-)
#3
ja, varför inte ?
och en bild till på sp500 för o riktigt krångla till det..;-)
mvh
det är bra att skriva ner sina tankar........
nu bröt vi uppåt, #3 dina tankar ser nu bäst ut
mvh
Vi ska ner och hämta kraft, vi har haft tre dagar uppgång, lite villa och vinst hämtagningar är inte helt fel för de flesta. har ett mål på SP runt 1280 och OMX vid 955-958.
#5 Tack, jag gör så gott det går :)
MVH//GC

Visa sida
Ogilla! 4
Gilla!
Tror det blir så (taskig cpi och ny oro)
Mvh SERVO
Inlägget är redigerat av författaren.