The online trader
Det ska visst gå att "få ut" historiska kursdata ur the-online-trader. Nån som vet hur eller kan ge tips?
Det går att få upp kursdatat på en sida och så kan man ju kopiera detta. Men det måste finnas ett bättre sätt.
Mvh våfflan
Nu har jag hittat lite info om det i hjälptexten till programmet.... skulle väl ha kollat där först innan jag skrev här.. :-o
Dock, har nån erfarenhet av denna handling?
Ska prova, kan informera här sedan om intresse finns.
Mvh våfflan
En annan fråga är att om det är möjligt att lagra minut data som spelas in i excel på ett annat blad.
dvs: att spela in en makro som tar och flyttar data från en sträng till ett annat blad och lagra var x antal sekunder ........
fråga 2: finns det nån som har kopplat in the online trader till Amibroker.
tacksam för hjälp
MVH//GC
Visa sida
Ogilla! 0
Gilla!
Det fungerade på äldre versioner. Gick att spara i olika format. Nu vetetusan om det går. Jag har inte hittat funktionen.
Mvh Bengbulan