Grupp: Huvudforum
Countermine
Darios,
Vad anser du om Countermine? Du har tidigare skrivit att den är intressant. Aktien varkar ha bottnat och är på väg upp. Rapport den 31 augusti och vi närmar oss september då vi förhoppningsvis får info om miljardordern. Aktien går bra idag men omsättningen är, än så länge, rätt tunn.
Mvh galata