Grupp: Huvudforum

Tele2

2
Ogilla!
370
Gilla!
2016-03-25 11:13:45
Ladda ned

Tele2

0
Ogilla!
364
Gilla!
2016-03-25 11:14:11
Ladda ned

0
Ogilla!
353
Gilla!
2016-03-25 11:21:08
Ladda ned

0
Ogilla!
357
Gilla!
2016-03-29 20:51:18
Ladda ned

Spännande utveckling nu :)

0
Ogilla!
5
Gilla!
2016-03-29 21:28:45

Ja många aktier står och väger nu.

0
Ogilla!
337
Gilla!
2016-03-29 21:45:29

Yes, så vi får se en spännande fortsättning de närmaste dagarna

0
Ogilla!
337
Gilla!
2016-03-29 21:50:27
Ladda ned

Om jag ska våga mig på OMX

0
Ogilla!
327
Gilla!
2016-03-29 21:52:51
Ladda ned

0
Ogilla!
334
Gilla!
2016-03-29 21:53:55
Ladda ned

0
Ogilla!
341
Gilla!
2016-03-30 06:32:49

Uppåt på ig, då kör vi

0
Ogilla!
341
Gilla!
2016-03-30 21:01:11
Ladda ned

Nu

0
Ogilla!
353
Gilla!
2016-03-30 21:09:18
Ladda ned

omx

0
Ogilla!
333
Gilla!
2016-03-30 21:12:07
Ladda ned

omx

0
Ogilla!
342
Gilla!
2016-03-31 20:04:03
Ladda ned

0
Ogilla!
335
Gilla!
2016-03-31 20:07:29
Ladda ned

En på omx också, spännande att följa nu

0
Ogilla!
357
Gilla!
2016-04-01 21:10:54
Ladda ned

0
Ogilla!
342
Gilla!
2016-04-02 20:03:18
Ladda ned

Där sjönk den, som en sten

0
Ogilla!
349
Gilla!
2016-04-04 20:40:17
Ladda ned

Nu kan vi shoppa utdelningsaktie "billigt" :)

0
Ogilla!
328
Gilla!
2016-04-04 20:45:06
Ladda ned

0
Ogilla!
321
Gilla!
2016-04-04 20:45:37
Ladda ned

0
Ogilla!
344
Gilla!
2016-04-05 20:44:22
Ladda ned

Wow, hur långt ner ska den gå. Snart träffar den den undre linjen

0
Ogilla!
326
Gilla!
2016-04-06 10:09:14
Ladda ned

0
Ogilla!
326
Gilla!
2016-04-06 17:06:41
0
Ogilla!
323
Gilla!
2016-04-06 17:42:46
Ladda ned

0
Ogilla!
339
Gilla!
2016-04-06 20:51:34

25maj avskild kupongen blir spännande o se omstämman behållerbonusutdelningen

per

0
Ogilla!
372
Gilla!
2016-04-06 21:11:28

Ja, det blir spännande.

0
Ogilla!
354
Gilla!
2016-04-06 21:15:45
0
Ogilla!
350
Gilla!
2016-04-07 17:45:39
Ladda ned

Nu slår den i den undre linjen och borde ju vända uppåt snart? Fin utdelning på den

0
Ogilla!
356
Gilla!
2016-04-07 17:48:43
Ladda ned

Få se om den ska följa de röda linjerna nu. Den vände nedåt vid en röda pilen däruppe

Inlägget är redigerat av författaren.

0
Ogilla!
339
Gilla!
2016-04-08 19:14:37
Ladda ned

Nu kraftig uppstuds

0
Ogilla!
343
Gilla!
2016-04-11 11:11:15

Ser bra ut på väg uppåt igen

0
Ogilla!
330
Gilla!
2016-04-11 12:26:50

Ser bra ut på väg uppåt igen

0
Ogilla!
340
Gilla!
2016-04-11 12:27:19

Ser bra ut på väg uppåt igen

0
Ogilla!
326
Gilla!
2016-04-11 12:29:24

Var kom dessa inlägg ifrån?

0
Ogilla!
316
Gilla!
2016-04-11 14:53:24

he he har fler aggr lyckats med liknande dubbelpostningar:)

ps ökade lite ratos pådagens dipp

per

0
Ogilla!
325
Gilla!
2016-04-11 17:29:19

Bra gjort, de har väl inte ens haft utdelning och den ser ut att gå bra

0
Ogilla!
351
Gilla!
2016-04-11 21:36:03

Det här är ju riktigt spökeri, inläggen kommer upp igen. Få se om det händer igen

0
Ogilla!
328
Gilla!
2016-04-12 09:35:50

Tror att jag har kommit på det, spökeriet med dubbelposter. Om man till exempel sitter med en ipad så kan den nog skicka igen ibland

0
Ogilla!
321
Gilla!
2016-04-12 11:59:51

Oj va det går nu ;))

0
Ogilla!
331
Gilla!
2016-04-12 14:20:45
Ladda ned

Snart slår den i den övre linjen

0
Ogilla!
353
Gilla!
2016-04-12 19:19:49
Ladda ned

Den går bra nu, full fart uppåt :)

0
Ogilla!
352
Gilla!
2016-04-13 09:29:14
Ladda ned

Så fortsätter den uppåt, över den övre linjen nu

0
Ogilla!
335
Gilla!
2016-04-13 10:21:11
Ladda ned

Oj, vilken fart :)) Go go go

0
Ogilla!
359
Gilla!
2016-04-13 12:42:41

Säljer av en del för att den kan göra en studs nedåt efter denna uppgång. 4-5 staplar upp kan ge en ner, redan i morgon kanske.

Men den är bra att ha till utdelning eller sälja av den innan beroende på hur den går

0
Ogilla!
307
Gilla!
2016-04-13 17:07:48
Ladda ned

Ojdå, ser lite ut som om den kan falla i morgon

0
Ogilla!
350
Gilla!
2016-04-14 10:31:15
Ladda ned

Yes, som väntat så faller den så att man kan fiska på den igen :)

0
Ogilla!
2
Gilla!
2016-04-14 10:54:07

Inlägget är redigerat av författaren.

0
Ogilla!
336
Gilla!
2016-04-14 10:55:07

Men oj, tack. Såg att det kom upp

0
Ogilla!
0
Gilla!
2016-04-14 11:06:24

Inlägget är redigerat av författaren.

0
Ogilla!
342
Gilla!
2016-04-14 11:08:34

Fick det

0
Ogilla!
351
Gilla!
2016-04-15 11:39:47
Ladda ned

Lite neråt som gav ett nytt köptillfälle

0
Ogilla!
358
Gilla!
2016-04-18 08:35:45

Neråt på ig så man kan nog fiska upp Tele2 idag

0
Ogilla!
351
Gilla!
2016-04-18 10:13:06
Ladda ned

0
Ogilla!
355
Gilla!
2016-04-19 15:35:18

Så upp igen

0
Ogilla!
332
Gilla!
2016-04-20 11:14:20

Upp som vanligt, inget nytt att tillägga

0
Ogilla!
339
Gilla!
2016-04-20 19:08:15

Spännande dag i morgon

0
Ogilla!
310
Gilla!
2016-04-21 09:06:31

Den inledde dagen med att börja rusa uppåt

0
Ogilla!
300
Gilla!
2016-04-21 11:21:36

Så gick den ner och man kan fiska billigare på den

0
Ogilla!
322
Gilla!
2016-04-21 11:41:46

Så vänder den uppåt igen

0
Ogilla!
341
Gilla!
2016-04-22 16:39:27
Ladda ned

0
Ogilla!
306
Gilla!
2016-04-22 17:35:50
Ladda ned

Nästa 78 kanske

0
Ogilla!
315
Gilla!
2016-04-25 22:06:52
Ladda ned

Den ligger fortfarande mellan linjerna, bryter varken upp eller ner. Spännande fortsättning nu

0
Ogilla!
303
Gilla!
2016-04-25 23:03:34

Uppåt på ig, heja Tele2, får vi se en liten spurt uppåt i morgon?!

0
Ogilla!
297
Gilla!
2016-04-26 08:55:52

ca 1mån kvar till stämma o kupong

blir intrsant o höra vad som sägs där

kan tyvär inte vara med får hopas de gör nånweb cam el dyl så jag kan följa det liwe ändåå

per

0
Ogilla!
309
Gilla!
2016-04-26 19:47:03
Ladda ned

Nu kanske den vänder ner en sväng

0
Ogilla!
322
Gilla!
2016-04-26 20:07:32
Ladda ned

Sålde på 78,50 idag för att jag tror på en nedgång, mot 74 sådär. Få se om det är rätt eller fel

0
Ogilla!
312
Gilla!
2016-04-26 20:51:31
Ladda ned

0
Ogilla!
336
Gilla!
2016-04-27 06:27:10

Nedåt på ig, lycka till

0
Ogilla!
333
Gilla!
2016-04-27 06:29:34
0
Ogilla!
4
Gilla!
2016-04-27 07:00:25

Tack för bra information.

0
Ogilla!
319
Gilla!
2016-04-27 20:28:16
Ladda ned

Nu darrar den

0
Ogilla!
293
Gilla!
2016-04-28 06:55:06

Uppåt på ig, lycka till

0
Ogilla!
293
Gilla!
2016-04-28 19:11:19
Ladda ned

Nu föll den ner till det undre strecket, cirka 76

0
Ogilla!
304
Gilla!
2016-04-28 19:21:40
Ladda ned

0
Ogilla!
303
Gilla!
2016-04-29 06:28:13

Ganska mycket neråt på ig, lycka till

0
Ogilla!
310
Gilla!
2016-04-29 18:07:20

Neråt men den håller emot ganska starkt

0
Ogilla!
300
Gilla!
2016-04-29 18:32:28

...den höll emot bra i kinakrisen i höstas också. Men sen när de andra repa sig smackades den på. Det är inte styrka. Det kan vara spännt gummiband som drar mer o mer...pang.

Mvh Civ

0
Ogilla!
296
Gilla!
2016-04-29 18:36:39

Jag vill in billigare ;)

0
Ogilla!
312
Gilla!
2016-05-02 19:48:25
Ladda ned

Den håller sig kvar vid cirka 76

0
Ogilla!
309
Gilla!
2016-05-03 06:28:09

Uppåt på ig, lycka till

0
Ogilla!
325
Gilla!
2016-05-03 20:28:16
Ladda ned

Nu börjar den gå neråt, som jag väntade på

0
Ogilla!
316
Gilla!
2016-05-03 21:40:05

Ska den verkligen ner så mycket innan utdelning? Hade trott på 80kr t o m x-dag men det verkar mer och mer avlägset.

0
Ogilla!
318
Gilla!
2016-05-04 06:12:52

Det verkar som om den dippar nu, det tar emot här vid 76. Eventuellt så fortsätter den ner mot 74 och det är ner på ig nu.

Men jag förväntar mig att den tar fart uppåt igen när vi kommer mot utdelning.

2016-05-25

Ordinarie utdelning Tele2 B

Utdelning/aktie: 5,35 SEKHandlas utan utdelning: 2016-05-25Utdelningsdag: 2016-05-31

0
Ogilla!
316
Gilla!
2016-05-05 09:34:55

Nu går det att komma in billigare

0
Ogilla!
329
Gilla!
2016-05-05 11:40:33

Har du köpt nu, Helena?

0
Ogilla!
310
Gilla!
2016-05-05 19:18:05

Skapar ny tråd för betalande medlemmar

0
Ogilla!
293
Gilla!
2016-05-06 16:25:51

Nu dyker den under 74

1
Ogilla!
84
Gilla!
2016-05-06 17:17:23

Hockeyfrilla

0
Ogilla!
451
Gilla!
2016-05-06 17:27:20

Och vad ville du ha sagt med det?

0
Ogilla!
308
Gilla!
2016-05-06 17:34:02

Varför skriva meningslösa kommentarer i denna tråd?

0
Ogilla!
312
Gilla!
2016-05-07 10:05:47

Uppåt på ig, spännande måndag. En studs uppåt igen kanske

1
Ogilla!
85
Gilla!
2016-05-07 16:35:15

Sälj innan 5kr, dräparen är på ingående. Finns ingen botten, gått ned i i 2 år snart

1
Ogilla!
298
Gilla!
2016-05-07 16:49:31

Vid nedgång, blanka aktier och tjäna ändå haha

0
Ogilla!
301
Gilla!
2016-05-08 18:27:55
Ladda ned

Där var jag, den går mot mitt målområde

0
Ogilla!
302
Gilla!
2016-05-08 22:25:00

Känns som den borde rekylera upp nu, inte långt kvar till utdelning. Annars ser den ganska svag ut.

0
Ogilla!
243
Gilla!
2016-05-09 06:15:08

Uppåt på ig så det kan mycket väl bli en rekyl upp nu

1
Ogilla!
255
Gilla!
2016-05-09 19:01:49

75,40 facit visade att jag fick rätt ;)

0
Ogilla!
261
Gilla!
2016-05-11 20:17:26

Den fortsatte uppåt idag också men nu tappar den nog fart och kan vända ner i morgon

2
Ogilla!
263
Gilla!
2016-05-11 20:39:05
Ladda ned

Det ser man här, RSI röda linjen korsade den blå men nu korsar den igen. Korsar neråt alltså

0
Ogilla!
244
Gilla!
2016-05-12 13:57:14

härliga tele2 tider nådde prcis att gav+överstiger kupong%

per

0
Ogilla!
246
Gilla!
2016-05-12 19:09:31

Vilken konstig dag men den slutade nedåt

0
Ogilla!
239
Gilla!
2016-05-12 19:31:04

Hade nog slutat på plus hade det inte varit för det sura sentimentet på börsen idag

0
Ogilla!
249
Gilla!
2016-05-16 21:16:38
Ladda ned

Tele2 upp mot 80 nu när det närmar sig utdelning

0
Ogilla!
231
Gilla!
2016-05-16 21:36:52

Lite lack att jag sålde på morgonen idag. Nya tag.

0
Ogilla!
244
Gilla!
2016-05-17 06:18:29

Det kommer alltid nya dagar och nya trades.Den verkar ha motstånd nu. Lite svårt att säga om den fortsätter upp eller ner igen

Men utdelningen närmar sig och det finns väl många som vill vara med på den

0
Ogilla!
243
Gilla!
2016-05-17 21:33:08
Ladda ned

Nu kan den mycket väl dyka neråt en sväng så att det blir köpläge igen

0
Ogilla!
240
Gilla!
2016-05-18 20:29:55
Ladda ned

Lite svajigt nu

Upp till toppen
Kommentera

 

Tjäna mer pengar på dina aktieaffärer

Bli medlem på Aktieguiden gratis på 30 sekunder.

Som medlem på Aktieguiden kan du:

  • Läsa träffsäkra tips och analyser från duktiga traders
  • Ställa frågor till och chatta med aktieproffs
  • Få gratis tillgång till en över miljon inlägg aktiehandel
  • Skapa egna privata forumgrupper

För att få delta i diskussionerna på Aktieguiden krävs att du verifierar ditt mobilnummer. Läs gärna mer om varför verifiering behövs.

 

Redan medlem? Klicka här för att logga in.