Grupp: Huvudforum
Verktstad - kort case?
stängt imorgon i usa brukar väl ofta vara svagt positivt i sverige?
kolla några verkstadsbolag som ser ut att vilja med åtm ett ryck till. ligger i mindre rekyl nu på senaste tidens uppgång. kan nog ge nån krona eller två på uppsidan. tidshorisonten är 1-3 dgr.
#0 blev väl sådär, sand o atco ok. skf nja ... så här ser de ut nu. skf ser ut o lagga lite mot sina kollegor
Den tidsfördröjning som skribenten valt för detta inlägg löpte nyss ut. Inlägget har därför aktiverats och är numera tillgängligt för alla. För dem som valt att stödja Aktieguiden genom den frivilliga medlemsavgift finns inga tidsfördröjningar.

Visa sida
Ogilla! 9
Gilla!
kanske inte verkstad men kan vara ett kortcase .. secu. surrar lite om nån försäljning, bla i afv. 140 känns psykologiskt.