OMX-karta 3/7
I detta fina väder får ni ursäkta mitt låga engagemang med det kommer att bli större när jag anar toppning.
I nuläget ser det ut som om OMX ska upp i alla fall ett trappsteg till och då är det ~980 nivån som hägrar. Där blir det intressant med en tidigare topp och roittos analys från mojas sträng där a = c.
Först lilla misstanke om en toppning får jag vid stängning under ca 950.
Smörj in er väl i solen ;-)
mvh /doc
Life is good, but not for me-Al Bundy
Dollarn nere på 7.17, snart 12 månaders lägsta igen, borde göra marknaden shaky inför rapportsässongen, trots att många har låst sina växelkurser. Marknaden måste dock prisa in allt lägre dollarkurser och minskade vinster i SEK
?No warning can save a people determined
to grow suddenly rich.? - Lord Overstone
Visa sida
Ogilla! 4
Gilla!
Grillolja på, sen ut i solen...