DAX
I morgon öppnar vi med gap upp, och sedan så drar vi vidare upp, kanske över 100 punkter på DAX. Så lyder min gissning.
/roitto
If you do not wish to fight you are permitted to flee. (Seneca)
#0 Jag ger dig visst stöd. Men bara kortsiktig uppgång. Hörde du det nu Mr Moonman, bara kortsiktig. Ta det nu lugnt med lättölen ;-) Gärna uppgång, men först en rejäl krasch.......
mvh
PS: Elliott & Fibonacci hälsar att OMX slutar på tresiffrigt år 2006.
#2
mojas!
NEJ! Nej! ....å åter Nej! Här kommer inga börsras på mycket, mycket länge än. Vi har haft vårt i maj och juni. Nu är det bara uppåt som gäller! Tro mig! På den punkten är jag stenhård och tänker inte vika från min åsikt så länge ingen verkligen ger mig tydliga signaler på motsattsen som inte går att bortse ifrån.
Mvh Mr Moonman
#2 Det lömska är ju att det går att räkna både wxy och 12345 på denna uppgång på DAX. Båda räkningarna innebär iofs att det bör toppa idag eller imorgon, antingen på kortare eller på längre sikt.
/roitto
If you do not wish to fight you are permitted to flee. (Seneca)
DAX krånglade lite mer än vad jag trodde. Nya tag imorgon?!
/roitto
If you do not wish to fight you are permitted to flee. (Seneca)

Visa sida
Ogilla! 1
Gilla!
Låter gott roitto! Nu skall även svenska börsen dra iväg norrut! Fint som sjutton!
Mvh Mr Moonman