v28, AG-sentiment
89:e veckan. Vädret känns hetare än börsen just nu, men AG-panelen kan kanske göra nåt åt saken?
Länk till förra veckans undersökning.
Veckans undersökning:
Hur kommer aktiebörsen att gå framöver? (några veckor/månader)
Välj det alternativ som just Du anser vara troligast baserat på vad som helst alltifrån ren gissning till genomarbetad analys. Alla röster är lika värdefulla.
Tack för Din medverkan!
På min skärm ser jag bara två röster varav en är min egen......tills nu....mystiskt...?
Mvh PeterPG
Inlägget är redigerat av författaren.
På CNN ser jag Israel gå in i Libanon. Och inte ett ljud från Bush. I det här läget gäller inga gissningar, bara bävan. Och inte ett ljud på detta forum heller????
kan det bli fel att alltid rösta sidledes i dessa undersökningar?
Mvh alvaret
#4 Nej det kan det inte för du kommer inte alltid att rösta sidledes.
mvh
PS: Elliott & Fibonacci hälsar att OMX slutar på tresiffrigt år 2006.
mojas en fråga, är det en bull eller bear marknad ????
ISF tolkar man sentiment på ett annat sätt
#5
jo självklart. eftersom detta alltid är rätt
Mvh alvaret
Inlägget är redigerat av författaren.
Visa sida
Ogilla! 0
Gilla!
AG-panelen surar.....
55-30 till björnarna vid 45 röster.
mvh
PS: Elliott & Fibonacci hälsar att OMX slutar på tresiffrigt år 2006.