OMX idag mm.
Vi ser lite på veckotrenden. Träffade golvet runt 928 igår och fortsätter nu upp.
Just nu på ca 936. Var vaksam om vi går under 928 igen. Då får vi kolla över våg räkningen och trenden.
"Lev för att lära så lär du dig att leva"
Inlägget är redigerat av författaren.
938, 939... är det på väg upp för att få bättre fart ner eller? :-)
#3
Jag tror inte det kommer gå ner i någon större grad innan vi har sett början på nästa vecka. Om det inte händer någonting utöver det vanliga förstås.
De aktier som gått bra kommer fortsätta gå bra och de som gått dåligt i månaden kommer gå sämre. Man viktar om sig i fonder mm.
Jag har skrivit en massa de senaste 3 dagarna. Kolla igenom dessa.
"Lev för att lära så lär du dig att leva"
Inlägget är redigerat av författaren.
Lite Nasdaq. Lite stöd och motstånd.
När trendlinjer möts brukar man se brott. Månadsskiftet kommer bjuda på avgörande + - någon dag
"Lev för att lära så lär du dig att leva"

Visa sida
Ogilla! 17
Gilla!
932 tycker jag är viktig, som en första balanspunkt för bull/bear. 937 motstånd /under 924 sälj
Mvh TWA.