Omröstn. Eric v 31
Fart och fläkt med Eric i telekomrejset ...dags igen för en gissning av fredagens slutkurs för Eric!
PS Har varit tvungen att göra mig av med mina assistenter på omröstningsavdelningen (se tidigare omröstningar). Lars-Erik har gått tillbaka till sitt förra jobb som bodknodd på charken i ICA-affären. DS
Mvh ERIR
Bomsalva igen!!!
Eric slutade på 22,10 och vi kan se i diagrammet hur vi har röstat. Nu blir det bakläxa över helgen för dom flesta.
Ett tips inför nästa omröstning: Tänk på hur ni skall rösta - och rösta sedan tvärtom ;-)
Trevlig helg önskar ERIR!
Nästa veckas omröstning, kan du inte ha med 18-19 KR, för aktien är nog den svagaste jag någonsin har set, den varken får eller orkar gå uppåt längre, och när man har den på 27 KR, så känns det som en evighet, men jag skall snitta ner den en gång till, och blir det vad jag har läst om i olika diagram, så blir det mellan 13-18 , så det blir väl däråt dom närmsta månaderna, dom stora grabbarna fixar nog det. TA detta inlägg som ett litet skämt, för jag kan inget om TA.
Mvh lock
Bäste lock!
Jag vill inte göra det för svårt för de röstande normalAG-medlemmarna, så det blir nog som förut ;-) Men ge gärna en kommentar i strängen hur du tror att det skall gå kommande vecka. Jag sätter igång omröstningen någon gång på söndag.
Jag sitter i samma båt som du med ett väldigt högt snitt, och jag ger mig den på att om jag börjar sälja så sticker den iväg uppåt. Jag har sagt mig själv att jag inte skall röra Eric förrän den kommer upp till ca 26 KR, OM den någonsin kommer så högt?
lock, du skall ha en trevlig helg och så ses vi i omröstningssträngen på söndag!
Mvh ERIR

Visa sida
Ogilla! 5
Gilla!
Måndagsuppföljning: 35 röstande och ca 70 procent tror på mer än 23 kr. Men dagen slutade på 22,70, vad månde bliva? Skall minoriteten på ca 30 procent röstande få rätt?
Nu ryktas det om att min förre assistent, Lars-Erik, på sin fritid har börjat kränga försäkringar för en motorcykelklubbs räkning...