Grupp: Huvudforum

Fundering ?

0
Ogilla!
6
Gilla!
2006-08-16 13:47:55

Nått som förvånar mig är att vi inte trots antalet läsare här inte lyckas hitta fler Aktier som inte är sönderanalyserade utan aktier som vi av olika anledningar kan reka och som kan explodera upp .

Vi har haft några få,,  tex Unibet o Sensys där vi i lung och ro kunnat se våra investeringar  svälla... 

Bara en liten fundering ..

 

/Utsikt

0
Ogilla!
0
Gilla!
2006-08-16 13:50:46

köp lite av mig så går jag på pizzan igen. lär jag svälla 

Mvh Corpsee

0
Ogilla!
1
Gilla!
2006-08-16 13:52:31

Det var ett tag sen någon rekade en aktie att köpa..t.ex Pegasos. 

Mvh Shane

0
Ogilla!
4
Gilla!
2006-08-16 13:59:07

#1 hahaha 

0
Ogilla!
7
Gilla!
2006-08-16 14:01:38

#0

Om du tar dig före att bidraga till den obetydliga medlemsavgiften så får du kontinuerlig tillgång till bra case.

Vh Björta

0
Ogilla!
2
Gilla!
2006-08-16 14:16:45

#2 det är ju rekar hela tiden i HF ..

0
Ogilla!
0
Gilla!
2006-08-16 14:26:42

#1 o efter pizzan..............:-)

http://www.biogaia.se/?id=26875

0
Ogilla!
3
Gilla!
2006-08-16 14:33:39

#5. Rumpino. Det finns många som rekar hit och dit. Men jag vill höra från någon man kan lita på. Sen få man själv avgöra om man ska köpa eller inte. 

Mvh Shane

0
Ogilla!
3
Gilla!
2006-08-16 14:40:38

AG är ungefär likadant som att läsa musik- eller bio-recensioner. Efter ett tag så lär man sig vilken skribent som har liknande smak som en själv. Och vilka som man kan använda sig av som contrarian. (Och vilka som kommer bli avstängda resp. försvinna av sig själv)

Man inhämtar info från många olika håll, och bildar sen sin egen uppfattning till syvende o sist.

I (Hjärta) AG!

www.precis.to/johan

0
Ogilla!
1
Gilla!
2006-08-16 14:42:46

eller också är man bara dryg o jobbig.. 

Mvh Corpsee

0
Ogilla!
4
Gilla!
2006-08-16 17:17:19

Själv tycker jag det är så låg intensitet och aktivitet här på BI-sidan så man undrar om det överhuvudtaget är värt att skriva om enskilda aktier. Försökte dra upp lite tankar kring Tyks och Lupe innan rapporten men fick 0 svar. Kanske inte så underligt då att många tröttnar och inte skriver ner några tips.

0
Ogilla!
2
Gilla!
2006-08-16 17:36:56

#10

Sopis!

Kan så vara Sopis! En aktie jag missade nu senast var Impact coatings. Men kanske denna aktie kan vara något för vidare resa norrut när den väl bottnar. Håll ett öga på den!

Mvh Mr Moonman

Upp till toppen
Kommentera

 

Tjäna mer pengar på dina aktieaffärer

Bli medlem på Aktieguiden gratis på 30 sekunder.

Som medlem på Aktieguiden kan du:

  • Läsa träffsäkra tips och analyser från duktiga traders
  • Ställa frågor till och chatta med aktieproffs
  • Få gratis tillgång till en över miljon inlägg aktiehandel
  • Skapa egna privata forumgrupper

För att få delta i diskussionerna på Aktieguiden krävs att du verifierar ditt mobilnummer. Läs gärna mer om varför verifiering behövs.

 

Redan medlem? Klicka här för att logga in.