Grupp: ABC
BIOP
En liten fundering bara... Vad jag kan se har inte rapporten kommit ännu. Den har varit ner och vänt vid 3.50 nu på morgonen och har nu hämtat igen nästan allt. BIOP brukar inte svänga så mycket. Undrar bara om det finns någon förklaring? Många stackare blev nog utstoppade nu...
Mvh aero
kanske väntan på 'det som aldrig kommer', typ nått genombrott eller liknande?
Fast BIOPs rapport kom innan öppning.
Nettoresultatet blev 7,5 mkr.
Visa sida
Ogilla! 3
Gilla!
Ja, väldigt konstig utveckling i aktien idag.
Öppnar runt -3-4% faller nästan direkt till -13-14% och nu upp till öppningskursern igen....