Grupp: Huvudforum
Boss
idag rapporterade boss, jag har noll koll om den var bra el ej men det kan bli en TN-Info signal iaf (har för mej det funka så här - nån som har koll på TNInfo får gärna rätta mej om jag har fel). i övrigt har vi en 123 low i spel, bra volym, cci ser även bra ut den.
jag långade lite idag
tålamod rumpan...allt går inte i raketfart :)
hehe dagen efter rapport ju .. vill ha med mej en rörelse =)
Den tidsfördröjning som skribenten valt för detta inlägg löpte nyss ut. Inlägget har därför aktiverats och är numera tillgängligt för alla. För dem som valt att stödja Aktieguiden genom den frivilliga medlemsavgift finns inga tidsfördröjningar.
oj oj denna är trött, 12kr nästa?
ytterliggare formation att sälja på?
du är inte online?
min msn funkar inte =(
inte riktigt men nästan.

Visa sida
Ogilla! 0
Gilla!
helt död aktie =/