Grupp: Huvudforum
Guld
Botten vid 540 eller 1:a stopp där?
110 punkter upp och ändå skriver ingen längre??
Momentum
Vem var det som skulle köpa GOLD på 21,20?
Mvh corvus corax
Botten vid 540 eller 1:a stopp där?
110 punkter upp och ändå skriver ingen längre??
Momentum
Vem var det som skulle köpa GOLD på 21,20?
Mvh corvus corax
Visa sida
Ogilla! 6
Gilla!
Guld noterade en lågpunkt på 543 och just nu står den på 568.