Grupp: Huvudforum

IGE

0
Ogilla!
16
Gilla!
2006-06-13 18:06:49
Ladda ned

kanske

0
Ogilla!
3
Gilla!
2006-06-14 17:50:51

Funkar inte denna strängen? 

0
Ogilla!
0
Gilla!
2006-06-14 17:52:21

Jepp nu gör den det för mig iallafall! 

Mvh finntrade

0
Ogilla!
7
Gilla!
2006-06-14 17:58:23

Bra...kanske dags me trading i den snart igen. så kanske sätta liv i strängen. Långsiktigt tror jag på den fortsatt med värde 12 kr å uppåt. Men tradingen har jag hållt lugn senaste tiden. Kanske dags snart igen. Vi kan ju följa den med ett getöga tills den triggar nåt för tradingen.

0
Ogilla!
13
Gilla!
2006-06-14 18:21:06
Ladda ned

Graf intradag.

Stött i tak 3 gånger. Idag bröt den över.
Det viktiga medelvärdet går också vid trendtaket.
Så det kan vara dags för uppgångar igen i den. Skulle vilja se en ny högre topp än den senaste...såfall skulle det vara första gången sedan 6 kr.
När den går kan den gå 100% på någon dag :)

0
Ogilla!
6
Gilla!
2006-06-15 10:25:54
Ladda ned

Ser mkt bra ut nu. Fin ö-formation

0
Ogilla!
0
Gilla!
2006-06-15 14:23:32

Tänkte höra med er som tradar på Oslo börsen.. Jag har köpt IGE på NGM I Sverige. Ser ni andra fördelar med detta o handla i Norge än det faktum att omsättningen i aktien är stor?

För dom följer ju varandra kursmässigt? 

Mvh finntrade

0
Ogilla!
8
Gilla!
2006-06-15 14:26:53

Førdelen är att spreaden i oslo är mkt bättre. där handlas den i ören.
0-10 kr = spread 1 øre 

0
Ogilla!
2
Gilla!
2006-06-15 14:53:28

de följs åt skapligt, det var bättre förr, då laggade sverige mer ... då var det enklare. valutaskillnaden kan man också ta hänsyn till men det är sällan det blir några felprissättningar .. även om det blir det kan man inte utnyttja det o handla båda börserna (inte jag iaf). men det är ju ett riktmärke om man vill handla i sverige.

0
Ogilla!
0
Gilla!
2006-06-15 14:53:58

Ahaa.. Tack! 

Mvh finntrade

0
Ogilla!
5
Gilla!
2006-06-15 17:42:35

Det gick undan idag! 

Vill tack dig slakhane för din hjälp med aktietips! Det är kul att en person med din kompetens delar med sig!

(tack alla andra oxå)

Tack för idag slut för idag! ;-) 

Mvh finntrade

0
Ogilla!
7
Gilla!
2006-06-20 13:18:31
Ladda ned

Ser ut som upprepning. IGE är het just nu...mkt surr kring aktien

0
Ogilla!
1
Gilla!
2006-06-20 22:27:26

Jepp det är kul! Tradar ni i den på dagsbasis eller ligger ni långa?

Gick sjäv in tre dagar sen och har suttit snällt på tåget sen dess. Men den verkar ju vara ganska intressant o handla med dagligen.. om man nu sitter vid en skärm hela dagen.  

Mvh finntrade

0
Ogilla!
4
Gilla!
2006-06-21 08:15:28
Ladda ned

Upp till ca 4,50 och sen ner till 2,7. 

mvh

PS: Elliott & Fibonacci hälsar att OMX slutar på tresiffrigt år 2006.

0
Ogilla!
7
Gilla!
2006-06-21 10:51:20

#13 Dont bet on it 

0
Ogilla!
6
Gilla!
2006-06-21 10:57:37
Ladda ned

Kan ju bli såhär också med mål 12 kr :)
Gillar ön

0
Ogilla!
4
Gilla!
2006-06-21 13:19:07

Bra slakis, det är dethär vi väntar på. Känns lungt nu

0
Ogilla!
7
Gilla!
2006-06-22 08:40:45

Vh 08:39.19 22 jun 2006

INTERNATIONAL GOLD EXPLORATION: INTERNATIONAL GOLD EXPLORATION IGE AB (PUBL) (NGN)

International Gold Exploration IGE AB:s (IGE) styrelseordförande Carl Ameln har den 14 juni 2006 förvärvat 840.000 st köpoptioner i International Gold Exploration AB. Utfärdare av köpoptionerna är IGE:s helägda dotterbolag PLANET Mineral AB. Köpoptionerna berättigar Carl Ameln att förvärva motsvarande antal underliggande aktier i IGE för 8 kr och 50 öre st. fram t.o.m. den 31 oktober 2008. Carl Ameln har betalat en marknadsmässig ersättning för köpoptionerna beräknat enligt den vedertagna värderingsmodellen Black & Scholes. För ytterligare information kontakta: Ulrik Jansson, styrelseledamot IGE, tel +46 707514184, +46 8 218382 eller gå in på www.ige.se IGE har som affärsidé att utveckla mineralfyndigheter. Verksamheten bedrivs i Sverige, Norge och Kenya. IGE är noterat på Oslo Börs sedan 1997. Besök oss gärna på www.ige.se. Du kan se hela pressmeddelandet inkl. bifogade filer här: http://www.ngnews.se/default.asp?lngeditid=43333 Denna information distribuerades av NG News - www.ngnews.se #ID:SE0000378119 NOSHIGE #LA:SWE #UR:http://www.ngnews.se/default.asp?lngeditid=43333

Information delivered by Ecovision
Björta

0
Ogilla!
4
Gilla!
2006-06-22 08:52:13

hehe ;)

0
Ogilla!
6
Gilla!
2006-06-22 08:58:58

på 8,5...wow 

0
Ogilla!
5
Gilla!
2006-06-22 09:18:59
Ladda ned

Mot 6 kr nu 

0
Ogilla!
3
Gilla!
2006-06-22 12:58:43
Ladda ned

Nu bryter den ned under min stoploss för korta possar. Glidande medelvärdet. 

0
Ogilla!
4
Gilla!
2006-06-22 13:40:13

15% störtdykning på nån timme. 
Snacka om volatil aktie. 

chinook

0
Ogilla!
4
Gilla!
2006-06-22 14:00:11
Ladda ned

jodå så att e :)

Man kan ju pröva ta en trade här 

0
Ogilla!
3
Gilla!
2006-06-22 14:33:07

Jag kan säga som såhär...det florerar massa rykten hit och dit.
Positiva som negativa senaste tiden. Kan tänka mig därför dom kör den hit och dit :)

0
Ogilla!
3
Gilla!
2006-06-22 15:05:14

Slakis,  mer om ryktena.? Styrlseordf har ju köpt på sig en del. Det borde väl ha stärkt kursen. Mer?  

Inlägget är redigerat av författaren.

Inlägget är redigerat av författaren.

0
Ogilla!
4
Gilla!
2006-06-22 15:35:04

Det är olagligt sprida rykten..

0
Ogilla!
3
Gilla!
2006-06-22 15:44:43

Tur att du håller käft då...

Å andra sidan kan du vill fortsätta följa IGE och ge tips ;-)  

0
Ogilla!
4
Gilla!
2006-06-22 15:56:39

ja de e ju klart :) 

0
Ogilla!
5
Gilla!
2006-06-26 10:03:10
Ladda ned

Köpsignal i IGE nu. Fin omvänd HS med mål 4,6 kr 

0
Ogilla!
4
Gilla!
2006-06-26 12:11:18

Vad har hänt med IGE???

Den står ju stilla!!!! 

chinook

0
Ogilla!
5
Gilla!
2006-06-26 12:12:11

ja skumt
köp 500k så kanske det blir lite fart 

0
Ogilla!
5
Gilla!
2006-06-26 12:25:48

bra chinook, nu blev det fart :) 

0
Ogilla!
2
Gilla!
2006-06-27 09:07:20
Ladda ned

nurå? 

0
Ogilla!
4
Gilla!
2006-07-03 16:49:56

Vilket drag det blev i IGE nu kl 16. Nån som vet mer om det? 

0
Ogilla!
7
Gilla!
2006-07-04 09:11:51
Ladda ned

Köpsignal nu. Brutit upp.
Kom å kjöp 

0
Ogilla!
8
Gilla!
2006-07-04 13:45:46

men ingen volym på børsen... 

0
Ogilla!
7
Gilla!
2006-07-31 14:49:34
Ladda ned

Volymen har börjat komma tillbaka i IGE. Kan bli tradingvänlig nu igen.

Så här ser grafen ut nu. Den har gått mycket senaste dagarna. 

0
Ogilla!
5
Gilla!
2006-08-09 13:22:40
Ladda ned

Brutit upp klockrent från flagga 

0
Ogilla!
3
Gilla!
2006-08-16 16:25:46

Vilket enormt drag i IGE i eftermiddag. Nåt speciellt som nu dykt upp? 

0
Ogilla!
7
Gilla!
2006-08-21 09:14:50
Ladda ned

IGE drar mkt idag, varför vet jag inte.
Snart uppe vid topparna igen. Noterbart är att sundal köper mkt, fredags och idag
Bifogar chart 

0
Ogilla!
7
Gilla!
2006-08-21 10:39:51
Ladda ned

Intradag ger den köp om den går över 5,33 kr 

0
Ogilla!
8
Gilla!
2006-08-21 14:49:14
Ladda ned

Ny köp nu från denna triangeln 

Upp till toppen
Kommentera

 

Tjäna mer pengar på dina aktieaffärer

Bli medlem på Aktieguiden gratis på 30 sekunder.

Som medlem på Aktieguiden kan du:

  • Läsa träffsäkra tips och analyser från duktiga traders
  • Ställa frågor till och chatta med aktieproffs
  • Få gratis tillgång till en över miljon inlägg aktiehandel
  • Skapa egna privata forumgrupper

För att få delta i diskussionerna på Aktieguiden krävs att du verifierar ditt mobilnummer. Läs gärna mer om varför verifiering behövs.

 

Redan medlem? Klicka här för att logga in.