ATCO A
Tycker jag ser fin ut. Potentiell omvänd rackare.
Här siktar jag kring 190-200 kr närmsta 1-2 veckorna
Får författaren till denna eminenta analys rätt i sin profetia så kan man sannolikt dubbla pengarna i en "lågpriswurst". En snabb rörelse om sisådär 8-10 kr på underliggande kommer ge bra utdelning på wursten. Kostar nu 3 öre.
Obs; risken är hög!
Vh Björta
Yo slakis, tack för tipset! Vad har du för SL på detta case?
Mvh aero
etablering under 170
Kan bryta upp nu.
Jag ligger kvar med mina Atco inköpta på 176,23 kr
En liten varning i all välmening, kolla övrigt i sektiorn, Sand orkade inte bryta upp utan föll snabbt ner från motstånd ch SKF visar svaghet. Och dollarn sjunker vilket inte gynnar verkstad.
Mvh/Amarone
"
Inlägget är redigerat av författaren.
#4 Är tiden inne för att sälja?
Mvh aero
Kanske, såg där kom nåt avslut under min stop.
Har kommit några fler avslut nu... har du kvar dina?
Mvh aero
Ja sålt på 169 kr
07:38.28 8 aug 2006
United Rentals 2 kv: Resultat på 56 cent/aktie, väntat 63 (TIC)
United Rentals, en konkurrent till Atlas Copco, redovisar ett resultat, exklusive engångsposter, på 56 cent per aktie (0,48) för det andra kvartalet. Inklusive engångsposter blev resultatet 51 cent per aktie. Det väntade resultatet låg på 63 cent per aktie, enligt Thomsons sammanställning. Försäljningen uppgick till 995 miljoner USD (888). Den förväntade försäljningen var 1.035 miljoner dollar. United Rentals sänker sin helårsprognos till intervallet 2,15-2,25 dollar per aktie. Den tidigare prognosen låg mellan 2,17-2,27 dollar per aktie. Företaget förväntar sig en omsättning på 4,0 miljarder dollar för helåret, vilket är oförändrat sedan tidigare. Av rapporten framgår av hyrespriserna stigit med 5,6 procent under kvartalet, räknat på årsbasis. United Rentals störtdök i efterhandeln, dock under låg omsättning. Aktien backade 13,6 procent till 23,23 dollar. Under den ordinarie handeln föll aktien 5,1 procent. Carl Gustafsson Nyhetsbyrån Ticker, tel 031-68 14 82
Information delivered by Ecovision
Vh Björta
Jag var grymt rätt ute här men sålde praktiskt på botten då min stop löste ut.
Lite störigt, men diciplin vinner ju i längden.
fan blir mer och mer nöjd med att jag sålde atlas på 169 kr :-D
skulle du kunna berätta hur du tänker för att känna dig så? jag skulle behöva lite av det när jag ser hur det gått med Björtas WBM case. ;-)
Mvh aero
hehe

Visa sida
Ogilla! 9
Gilla!
Notervärt kan ju vara att jag tar in den i våran portfölj.