Grupp: Huvudforum
Ericsson
En liten analys av ericsson.
Vill bara höja ett varningens finger till de som provar på att handla nu vid stödet.
Sätt en hyfsat tight stopploss. Vi ligger i en formation som skulle kunna falla och då med kraft. Man ser att De flesta indikatorer nu vikit ner. Och senaste tiden har volymen funnits på nersidan.
"Lev för att lära så lär du dig att leva"
Då var stödet brutet! "Så och i OMX så som i ERIC B. "
"Lev för att lära så lär du dig att leva"

Visa sida
Ogilla! 1
Gilla!
Kattis!
Att försöka förstår de kortsiktiga reaktioner på börsen är en mycket svår konst. Poängen är att efter en liten uppgång och på den tjännar man inga pengar eftersom man hinner inte båda köpa och sälja med vinst eller den aktien som man själv köpt följer inte med uppåt eller man har gjort en bra affär och två dåliga osv kommer kurserna att åter vända neråt och följa trenden.
Följ trenden! det kan du väl redan!.
Jag lämnade inläget i fel tråd! det skall vara i Börsen med sign Kattis!.
Mvh pegasos
Inlägget är redigerat av författaren.