Grupp: Webmaster

Mitt nick

0
Ogilla!
260
Gilla!
#0   Av: sofus » Redigera
2016-04-18 17:58:33
Ladda ned

är sofus, inte SOFUS.

Vore roligt att veta när SOFUS loggade in första gången.

m v h

sofus

0
Ogilla!
267
Gilla!
2016-04-18 18:04:37
Ladda ned

?

/ndx100

0
Ogilla!
272
Gilla!
2016-04-18 18:24:09

#1

Som SOFUS var jag inne långt tidigare.

Jag bytte till sofus för att underlätta för alla//behöver inte skriva versaler.

M V H

sofus

0
Ogilla!
274
Gilla!
2016-04-18 18:28:34

Vi gör ingen skillnad på versalt eller gement när du loggar in, så oavsett hur det ser ut, så är det ändå samma konto. Det går med andra ord inte att registrera SOFUS, Sofus, SoFuS, etc när sofus finns. Och på samma sätt hade du inte kunnat registrera sofus om SOFUS fanns.

Min gissning är att jag eller Staffan hjälpt dig att bara ändra vid något tillfälle. Fortfarande samma konto.

Mvh // Johan

Webmaster på Aktieguiden

0
Ogilla!
269
Gilla!
2016-04-18 18:33:38

#3

Faktum är att jag nu i flera år har haft sofus som nick, och i ännu flera år innan SOFUS. Men just nu i slutet av dagen blev det SOFUS.

Det är ingen stor grej för mig.

M V H

sofus -- en betalande medlem:))

0
Ogilla!
265
Gilla!
2016-04-18 18:38:55

När jag tittar i vårt admin är det gement. Men jag ser att ditt inlägg i chatten är versalt. Kan inte svara på varför. Kan du skrivit in användarnamnet versalt när du loggade in senast? Blir det skillnad om du loggar ut och loggar in igen?

Mvh // Johan

Webmaster på Aktieguiden

0
Ogilla!
281
Gilla!
2016-04-18 18:42:46

Nej, har inte skrivit nicket med versaler.

Har loggat ut och in som sofus och i chatten står det sofus nu.

Kanske redan fixat?

M V H

sofus

0
Ogilla!
272
Gilla!
2016-04-18 18:43:02

Jag kan nog förklara varför.

För en timme sedan registrerade jag manuellt en inbetalning från dig till oss. På Plusgirotalongen var ditt användarnamn angivet med versaler så därför skrev jag in det när jag sökte upp din profil i vårt administrationsgränssnitt. Det versala hängde nog med in i admin då och sparades på det sättet när jag sparade inbetalningen.

// Staffan

0
Ogilla!
268
Gilla!
2016-04-18 18:44:12

#7: Verkar rimligt.

Mvh // Johan

Webmaster på Aktieguiden

0
Ogilla!
267
Gilla!
2016-04-18 18:44:38

Minns särskilt att vi skämtade om namnbytet och någon var inne på att jag också skulle byta kön:))

M V H

sofus

0
Ogilla!
255
Gilla!
2016-04-18 20:16:14

vänligen betala 1000000 till NOAIRBAG

annars...

1
Ogilla!
261
Gilla!
2016-04-18 20:21:12

:))

passa dig. Jag vet var du bor!!!!:))

M V H

sofus

0
Ogilla!
247
Gilla!
2016-04-18 20:27:03

oy

tai chi eller thai mat

0
Ogilla!
255
Gilla!
2016-04-18 20:30:15

Pölsa.

M V H

sofus

0
Ogilla!
263
Gilla!
2016-04-18 20:57:55

MVH tebax

0
Ogilla!
259
Gilla!
2016-04-18 21:02:19

:))

Upp till toppen
Kommentera

 

Tjäna mer pengar på dina aktieaffärer

Bli medlem på Aktieguiden gratis på 30 sekunder.

Som medlem på Aktieguiden kan du:

  • Läsa träffsäkra tips och analyser från duktiga traders
  • Ställa frågor till och chatta med aktieproffs
  • Få gratis tillgång till en över miljon inlägg aktiehandel
  • Skapa egna privata forumgrupper

För att få delta i diskussionerna på Aktieguiden krävs att du verifierar ditt mobilnummer. Läs gärna mer om varför verifiering behövs.

 

Redan medlem? Klicka här för att logga in.