Grupp: Huvudforum
mojas-moosen
Håll ut, för snart kommer mojas-moosen att uppenbara sig! När väl pågående nedgång är avklarad kommer vi att få se ett jätterally som för oss långt över alla tidigare grantoppar! Å mojas-moosen kan motivera allt detta i sina granbarrsdiagram..erkänn att han ser förtroendeingivande ut..

Visa sida
Ogilla! 11
Gilla!
Hehe, fint ERIR. Tack tack.
mvh
PS: Fibonacci & Elliott hälsar att OMX blir fyrsiffrigt år 2005