Olja v 35
Låter kanske lite konstigt, men ingenting har hänt sen förra veckan. Menar förstås att utvecklingen har varit den förväntade. Vågorna är oförändrade, även om det kortsiktigt blev rejäl volla....."Katrina and the Waves".....
Det röda kanaltaket nåddes och där tog det stopp, men troligen bara tillfälligt. Dock kanske oljan nu letar sig ner mot den gröna kanalbotten för att hämta kraft, vilket kan ta nån vecka.
Under 63 (okt.kontraktet) ska dock oljan inte kunna falla. I så fall underskrids både den senaste botten och även den röda kanalbotten vilket visar att vågräkningen är fel, men oljan har ju följt skolboken i ca 10 månader nu.......
Min övertygelse är att den gröna kanalbotten kommer att hålla många veckor. Jag skulle inte bli förvånad om processen går snabbt och att både det röda och det gröna kanaltaket krossas inom ett par veckor.
mvh
PS: Fibonacci & Elliott hälsar att OMX och RTSI blir fyrsiffrigt år 2005
Uppdatering med lite projicerade målkurser för pågående uppgång. Jag har ringat in de två mest troliga, dvs 80,9-82,5.
Därefter någon form av märkbar rekyl/konsolidering inför fortsatt uppgång mot 100-111.
Påminner om att oljan har sin säsongstopp på hösten.
mvh
PS: Fibonacci & Elliott hälsar att OMX och RTSI blir fyrsiffrigt år 2005
Den här bilden är fin.
#3 Tack hoel.
mvh
PS: Fibonacci & Elliott hälsar att OMX och RTSI blir fyrsiffrigt år 2005

Visa sida
Ogilla! 4
Gilla!
I stigande igen. 70+ till helgen och 72 nästa vecka