Grupp: Huvudforum
Oslo-case
http://www.hegnar.no/hegnar/newsdet.asp?id=222105&cat=116
undertecknad är tomten som anbefallt köp :)
Vad tror tomten om självaste Hovedindeks?
Mvh Stefano
Index består till ca 35% av hydro, statoil. Så i fredags kraschade ju index før hydro varnade. Svårt läge tycker jag i oslo. Trendgolvet klarade ju sig vid senaste testet, men det bör snart brytas. Jag är inte så jättebull här, som jag varit innan, snarare bear, men jag tar dagarna som dom kommer istället.
Den tidsfördröjning som skribenten valt för detta inlägg löpte nyss ut. Inlägget har därför aktiverats och är numera tillgängligt för alla. För dem som valt att stödja Aktieguiden genom den frivilliga medlemsavgift finns inga tidsfördröjningar.

Visa sida
Ogilla! 4
Gilla!
ibland är du faktiskt en tomte ;-) tack för tipsen
trevlig helg!