Grupp: Huvudforum

OMX 7/8

0
Ogilla!
29
Gilla!
#0   Av: twa. » Redigera
2006-08-07 08:56:17

Godmorgon!

Upp som en sol och ner som en pannkaka? 

Fredagen rörelse bjöd på ett glädjeskutt i samband med statistiken men föll återigen efter att ha slagit i betongtaket. Härom tvista nu de lärde, om detta är en ny uppvåg, eller om touchen mot betongtaket är den avstämning som behövdes för en ny resa ner. OMX lär ju snart visa vilka av de lärde som får rätt denna gång...

Som jag skrev i fredags så är en rörelse upp mot betongtaket och sedan ner mot fishfasen helt naturlig och mycket vanlig, men från fishnetfasen skall det då komma ett nytt drag ganska omgående och bryta igenom betongtaket och in i dragläge annars så är bullsen ute på tunn is.

Lite nivåer:

Betongtak 947-57

Fishnetfas 940-44

Summa summarum: Rekyler neråt bör landa på lägst c:a 940 för att läget fortfarande ska se ljust ut.  

Mvh TWA.


0
Ogilla!
15
Gilla!
2006-08-07 08:58:16

Närmaste stöd under 934-5 

Mvh TWA.


0
Ogilla!
17
Gilla!
2006-08-07 09:09:31

Pannkaka oxå!

Genast får vi plocka fram nästa stödnivå vilket utgörs av betonggolvet 928-31, Vi ligger nu i nybildad röd (neg) våg och måste bryta 938 för att komma ur denna... 

Mvh TWA.


0
Ogilla!
16
Gilla!
2006-08-07 09:32:40
Ladda ned

En bild med lite stödlinjer - text i bilden

MVH Nisse45

 

Upp till toppen
Kommentera

 

Tjäna mer pengar på dina aktieaffärer

Bli medlem på Aktieguiden gratis på 30 sekunder.

Som medlem på Aktieguiden kan du:

  • Läsa träffsäkra tips och analyser från duktiga traders
  • Ställa frågor till och chatta med aktieproffs
  • Få gratis tillgång till en över miljon inlägg aktiehandel
  • Skapa egna privata forumgrupper

För att få delta i diskussionerna på Aktieguiden krävs att du verifierar ditt mobilnummer. Läs gärna mer om varför verifiering behövs.

 

Redan medlem? Klicka här för att logga in.