Grupp: Huvudforum
Se upp för bluffmäklare
Mvh,
TheStrategist
Hehe.. Jag håller med dig , slakis. Annars vore det nog svårt att överleva som mäklare :-\
Inlägget är redigerat av författaren.
hehe jag tänkte på dom som blivit lurade.
#2 och #3, hehe! :)
Mvh,
TheStrategist
Visa sida
Ogilla! 10
Gilla!
illa, men allvarligt talat. lite får man ju själv ha i skallen?