Grupp: Huvudforum

AZN

0
Ogilla!
5
Gilla!
2006-08-07 23:13:42

azn ser jätte svag ut .jag ser anledingen att azn kommer att går ner värför?

läkemel index ligger på toppen azn kom med deras rapport och prognous det var inte överaskande tvärtom det var svagare tillväxt.

snart det bli val i usa och marknden kommer att ragerar negativ begrund av stora risk som kommer.

sista analyas från morgan stanly var bästa att ragera .

många har sänkt azn från köp till sälj eller behåll från köp. azn på väg ner .

kanske ni ska skrattar men jag ser mål kurs 375 i nnan året slut.och snart aktien kommer att går under 400 kr.under agusti.

0
Ogilla!
5
Gilla!
2006-08-08 00:28:47

Svårt att kommentera din analys, faktiskt. Vad gör att pappret ser svagt ut? Hur komer du fram till dina målkurser?

Momentum

0
Ogilla!
0
Gilla!
2006-08-08 00:38:14

jag vet inte hur jag ska ta in bilden i min sidan .hoppas att kunna lära mig att vissa azn kurvan under 3 månad. från högsta 452-till lägsta.men för min del jag ser att aktien är på väg ner .

0
Ogilla!
1
Gilla!
2006-08-08 01:34:36

momennotum

svara till mig vär för akiten ska går upp? 

0
Ogilla!
3
Gilla!
2006-08-08 07:19:32

Ja det var inte mycket till analys darios hehe

När jag kommer hem ska jag visa hur man får in bilder etc. Nu i helgen alltså.
peace! 

0
Ogilla!
3
Gilla!
2006-08-08 08:13:55

darios, det visar jag i slakis sträng;

vassego 

Momentum

0
Ogilla!
3
Gilla!
2006-08-08 08:14:01

darios, det visar jag i slakis sträng;

vassego 

Momentum

0
Ogilla!
1
Gilla!
2006-08-09 12:40:28

momento

vad händer med azn?

ska går upp?

 

0
Ogilla!
6
Gilla!
2006-08-09 12:59:21

Blir ju bra det här, vill ju ha ner den till ca 400 på kort sikt har jag ju skrivit, men jag blankar inte - utan siktar på att köpa där. Sedan skall den nog utmana sitt ATH. Sista rekylvågen ner nu kanske.

Momentum

Inlägget är redigerat av författaren.

0
Ogilla!
1
Gilla!
2006-08-16 11:25:09

azn på ner . aktien set svag ut och bedömningen är att sktien kommer att går ner mot 400 snart. 

0
Ogilla!
6
Gilla!
2006-08-16 11:33:21

AZN ser väl inte alls svag ut. Den håller på att stiga ju. Sen om den toppar nu eller ej det låter jag bli osagt. Men att säga den ser svag ut tycker jag är fel då den har stigit nu sen inlägget skrev.
Och nu med detta menar inte jag om aktien ska upp eller ned. Jag bara konstaterar att den ser stark ut JUST nu. Men kan naturligtvis bli svag om en sekund, en minut, en timme, en dag, en vecka etc etc. 

Upp till toppen
Kommentera

 

Tjäna mer pengar på dina aktieaffärer

Bli medlem på Aktieguiden gratis på 30 sekunder.

Som medlem på Aktieguiden kan du:

  • Läsa träffsäkra tips och analyser från duktiga traders
  • Ställa frågor till och chatta med aktieproffs
  • Få gratis tillgång till en över miljon inlägg aktiehandel
  • Skapa egna privata forumgrupper

För att få delta i diskussionerna på Aktieguiden krävs att du verifierar ditt mobilnummer. Läs gärna mer om varför verifiering behövs.

 

Redan medlem? Klicka här för att logga in.